~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

vineri, 5 iunie 2015

FUEGO: "Nu am veleităţi de mare scriitor..."


FUEGO: "Simt nevoia să notez ce simt, pentru voi..."

"V-am tot zis că de când a încolţit ideea Facebook-ului în viaţa mea, deşi foarte târziu, a reapărut şi bucuria de a nota în cuvinte experienţele şi simţămintele mele.

De reţinut că nu am veleităţi de mare scriitor şi nici nu-mi doresc ca trăirile mele să vă fie neapărat exemplu.
Până la urmă, fiecare dintre noi şi-a construit propria lecţie şi are dreptul să o facă cunoscută, dar asta nu înseamnă că-i neapărat reţeta potrivită.
Eu am o mare satisfacţie, pe lângă faptul că pot ţine legătura cu voi, că vă pot transmite gândurile mele, că pot spune mai mult decât trei-patru vorbe, aceea că am ajuns la stadiul în care simt nevoia să notez ce simt, pentru voi, din dorinţa de a împărtăşi bucuriile şi emoţiile mele. Poate că unora nu le place stilul, poate-i prea mult, dar aici sunt eu şi cred că pot face mai mult.
Şi mă bucur că, pe lângă toate, pot transmite un mesaj din gandurile mele..."

Paul Surugiu - FUEGO
5 iunie 2015

Un comentariu:

  1. Draga domnule Paul Surugiu, ori ce gind exprimat prin cuvinte e o eliberare .o dovada de sinceritate fata de cititori dar si fata de dumeavoasztra..Oamenii de omenie APRECIAZA sinceritate...iar ceilati, rau voitorii... de astea cine isi mai bate capul?....Asemena specimene vor fi mereu si pretutindeni...ignorindu-i ii tinel la distanta...Cu prietenie si drag Elena Cesar von Sachse

    RăspundețiȘtergere