~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

marți, 2 iunie 2015

FUEGO: "Ne leagă o mulţime de amintiri..."


FUEGO: "Teo Trandafir - unul dintre prietenii pe viaţă..."

"Mă bucur, sunt recunoscător şi, mai presus de toate cele, le mulţumesc celor care-mi sunt prieteni şi care, într-un moment, pe parcursul anilor, mi-au întins o mână, mi-au spus o vorbă, m-au ajutat.
Unul dintre prietenii pe viaţă, lipiţi ca marca pe scrisoare, este
TEO TRANDAFIR.
Odă lui Teo nu-i mai fac şi cred că nici de laudaţio nu este nevoie.
Profesionalismul, inteligenţa şi dezinvoltura ei vorbesc de la sine.
Îi urez în schimb, ani de lume plini, prieteni sinceri, luciditate, inspiraţie şi împăcare permanentă cu sine.
Ne leagă o mulţime de amintiri, emisiuni, chiar şi perioada afirmării mele are legătură cu Teo. Indiferent de etape, Teo rămâne, în sine, acelaşi om sincer şi deschis, care mi-a arătat că viaţa e o luptă ce trebuie trecută cu umorul la purtător.
Şi tot Teo ne-a învăţat pe noi, pe spectatorii ei, că e bine să râdem, să nu luăm în serios dramele închipuite, învăţând câte ceva din fiecare experienţă."
Paul Surugiu - FUEGO
2 iunie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu