~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

miercuri, 24 iunie 2015

FUEGO: "Ne identificăm cu ia..."


FUEGO: "Ia mi-a fost alături în câteva din momentele de aur petrecute pe scenă..."

"Povestea asta cu IA românească mă intrigă.
Tare mă bucur că avem o zi în care există un pretext s-o celebrăm, dar ar trebui purtată mai des, şi de femei şi de bărbaţi, ar trebui promovată şi arătată tuturor ca un bun inestimabil al poporului românesc.
IA mi-a fost alături în câteva din momentele de aur petrecute pe scenă, ori la Chişinău, alături de maestrul Botgros, ori la emisiunea "O dată-n viaţă", ori atunci când prezentam o emisiune folclorică la începuturile
carierei mele.
Azi e Ziua Universală a IEI.
Atenţie, a IEI ROMÂNEŞTI.
Pentru că ne aparţine şi pentru că trebuie să ne mândrim cu faptul că avem un costum popular aşa cum altul nu-i pe lumea asta, cu tradiţie şi istorie în el şi cu frumuseţile ţării, din toate zonele geografice, surprinse pe acei câţiva centimetri de pânză.
Ne identificăm cu IA şi nu, nu suntem deloc ţărani sau demodaţi dacă alegem să purtăm, nu doar azi, ia sau costumul tradiţional românesc.
Am căutat şi-am răscolit să găsesc ceva imagini cu mine în ie.
Există de pe scenă, dar am găsit un interviu vechi, în revista "Acasă Magazin", acolo unde am făcut o întreagă şedinţă foto
în port popular.
Aşa că zic să ne purtăm româneşte!"
Paul Surugiu - FUEGO
24 iunie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu