~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

sâmbătă, 6 iunie 2015

FUEGO: "Mă consider un om simplu..."


FUEGO: "Ai succes atunci când eşti împăcat cu sine..."

"Oare succesul se măsoară în ceva anume?
Îmi permit, cu risc la purtător, să spun că singura modalitate de măsurare
este cea personală.
Până la urmă, eu cred că ai succes atunci când eşti împăcat cu sine, când simţi că ţi-ai realizat visul şi când ştii că pe undeva, cumva, munca ta a ajuns să fie apreciată, ascultată şi iubită.
Mă întreba cineva recent dacă mă consider vedetă şi dacă statutul acesta mi-a schimbat viaţa.
Inevitabil, viaţa ta se schimbă atunci când ajungi o persoană publică.
Şi îţi asumi asta de la început.
Privirile celorlalţi sunt aţintite asupra ta şi nu ai cum să mai păstrezi toate obiceiurile de dinainte.
Numai că eu mă consider un om simplu, care cântă, din suflet pentru public. Întâmplător, asta mă pune în faţa celorlalţi.
Viaţa mea decurge normal.
Îmi fac profesia, compun, cânt.
Nu-i nimic spectaculos în a fi persoană publică. Ba dimpotrivă, asta vine
şi cu dezavantaje.
Dar, pe lângă asta, eu sunt un norocos, având viaţa pe care mi-am dorit-o mereu - cântând, având prieteni alături,
fericindu-mă de fiecare clipă şi răsărit."
Paul Surugiu - FUEGO
6 iunie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu