~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

joi, 4 iunie 2015

FUEGO: "În viaţă trebuie să improvizezi..."


FUEGO: "Improvizaţia m-a salvat din multe încurcături..."

"Uneori, viaţa ne lasă să ne imaginăm tot felul de lucruri despre noi şi cum va fi, ajungând ca în final să ne surprindă în totalitate. Aşa se face că niciodată planurile de acasă nu se potrivesc cu cele din târg.
Cel puţin, nu la mine!
Stabilesc eu ceva, dar zău că la întâlnirea cu voi, în momentul în care mă las cuprins de febra pasiunii muzicale, uit de tot şi improvizez. Asta-i şi cheia unei reuşite.
În viaţă, oricât de clare ar fi episoadele, trebuie să improvizezi, căci nu există scenarist, iar sfârşitul etapei
îţi aparţine cu siguranţă.
Improvizaţia m-a salvat din multe încurcături, pe scenă.
Am uitat versuri şi le-am adaptat apoi, m-am trezit cu oamenii alături de mine şi cel mai spectaculos este că am rămas fără curent, în timpul show-ului, la Chişinău, într-o sală de 2500 de oameni. Şi nu câteva minute, ci patruzeci şi cinci, în care, improvizând, am încercat să-mi ţin publicul aproape,
fără să ma panichez."
Paul Surugiu - FUEGO
4 iunie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu