~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

luni, 29 iunie 2015

FUEGO: "Eram copil plin de energie..."


FUEGO: "Vorba, privirea blândă şi glasul mamei sunt
cele mai de preţ daruri..."

"Astăzi este ziua mea, vesel sunt
şi-am să mai fiu!
Mulţumesc pentru gândul bun şi pentru mesajele ce-mi demonstrează, deja de vreo două zile, căci unii vreţi să fiţi mai rapizi, că vă gândiţi la mine.
Paul e de la Pavel şi cum sărbătorile în care trebuie să ne cinstim ne plac, iată-mă-s şi eu printre cei celebraţi.
Întotdeauna mi-a plăcut oarecum să fiu în centrul atenţiei, atunci când cântam, ori jucam la Facultatea de Teatru,
în schimb zilele de naştere le-am ratat la capitolul entuziasm.
Mă bucură prietenii, mă bucur să-i aud pe cei care mă felicită, chiar dacă mă sună doar o dată sau de două ori pe an.
Anul acesta, mama îmi este alături.
A robotit de dimineaţă ceva bunătăţi, aşa cum îmi plac mie, iar de acum rememorăm sărbătoririle din copilărie.
Eram copil atomic, plin de energie şi-i dădeam mult de furcă. Noroc că ulterior m-am cuminţit şi iată-ne după mulţi ani, împliniţi că ne avem unul pe celălalt, eu fiindu-i singurul sprijin de când
l-am pierdut pe tata.
Prin orice popas ne-ar plimba viaţa şi oricâte chipuri ne-ar îmbrăţişa, vorba, privirea blândă şi glasul mamei sunt de departe, cele mai de preţ daruri ale noastre.
Eu sunt norocos cu ea şi sper ca norocul acesta să mă însoţească ani cât mai mulţi.
În final, le urez şi eu celor ce-şi sărbătoresc ziua onomastică, fericire şi multă distracţie pentru azi.
Desigur, pe muzica mea, care-i numai bună pentru petreceri şi joc! La mulţi ani nouă!"
Paul Surugiu - FUEGO
29 iunie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu