~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

joi, 11 iunie 2015

FUEGO: "E rândul meu să acord şanse..."


FUEGO: "Mi-am dorit să deschid uşa sufletului..."

"Întotdeauna încercăm să deschidem uşi. Permanent căutăm să găsim
rezolvări şi şanse.
Personal, sunt norocosul deţinător al unui record. Mi s-au oferit şanse cât pentru mai mulţi la un loc, iar asta m-a responsabilizat şi m-a făcut să-mi doresc să lupt cu toate pentru a reuşi.
Apoi mi-am dorit să deschid uşa sufletului. Şi m-am gândit că cea mai bună metodă ar fi să fiu sincer şi să cânt cu iubire. Doar aşa pot ajunge acolo, dincolo de tine, încât să pot vedea ce vrei, ce-ai păţit şi să te pot alina cu al meu cânt despre viaţă.
De când ne naştem până către final, viaţa noastră este un cumul de şanse pe care le primim, fie că sunt minore, fie că sunt
mari oportunităţi.
Oamenii văd în noi ceva şi-apoi ne trimit către succes.
Ulterior, de vrem să facem ceva, depinde de noi. Vorba proverbului:
"nimeni nu-ţi pune în traistă".
Uşile ce mi s-au deschis în toţi aceşti ani mi-au dat voie, m-au ajutat să fiu cum sunt acum. De asta ştiu că în prezent e rândul meu să acord şanse, continuând să vă deschid uşile universului meu muzical.
Astăzi propun să ne fericim şi să ne gândim la cei care ne-au fost alături
la un moment dat."
Paul Surugiu - FUEGO
11 iunie 2015

Un comentariu:

  1. Marea provocare a vietii inseamna a trai,in sensul frumos si adevarat al cuvantului,cu impliniri si dezamagiri ,cu iluzii si deziluzii,cu emotii si stari sufletesti,cu farmec ,parfum si mister.Pretenia ta e un dar nepretuit pe care ni-o oferi in fiecare zi multora ,multumesc .O seara minunata !!!

    RăspundețiȘtergere