~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

vineri, 19 iunie 2015

FUEGO: "E bine şi trebuie să ne distrăm!"


FUEGO: "Vara iubim ca niciodată!"

"Mi-am dat seama de un lucru.
Niciodată nu-i prea târziu pentru concluzii la care ai rumegat mai mulţi ani. Ne trebuie doar ceva luciditate şi relaxare cât încape.
Dacă până acum ceva vreme puneam mai mare preţ pe aşa-zise componente esenţiale ale vieţii, în ultima perioadă ştiu clar că e bine şi că trebuie să ne distrăm, să ne relaxăm, să muncim cu dragoste pentru a primi dragoste.
Ideea e că atunci când nu mai priveşti cu încrâncenare, oricâte probleme ai avea, fiecare moment, toate-s oarecum bune sau măcar aşa cum ar trebui să fie.
Acum e vară, e prilej de reîmprospătare.
Hai să facem mişcare, hai să ne repoziţionăm şi să fim oarecum împăcaţi cu noi înşine.
Motiv pentru care eu zic că ar merge de minune acum nişte muzică. Puţin mai veche, dar, totuşi, romantică.
Asta pentru că vara iubim ca niciodată şi tot acum pierdem ce ne aparţinea. Vara revendicăm răcoarea şi cerem ca nopţile să se lungească. Aşadar, dragoste de vară vă doresc şi fidelitate!
Rămâneţi aici, cu mine, pe Facebook şi cu siguranţă vom crea noi poveşti."
Paul Surugiu - FUEGO
19 iunie 2015

Un comentariu:

  1. Eu cu siguranta voi ramine fidela pagini dumneavoastra.....fiind autoare de basme e cum s-ar zice domeniul meu de activitate...daca mai pui si partea mea visatoare si romantica..deasemenea voi fi pe aceiasi "lungime de unda" cu dumneavoastra...iar daca mai punem si faptul ca facem parte din acelasi horoscop sa fiti sigur ca pentru mine sunteti un al doilea EU...Imi verifica propriile ginduri evenimente si trairi...E un fel de verificare a mea, desigur...Deosebiri sunt multe ...eu am o virstra oarecare, dumneavoastra sunteti al virstra implinirilor....eu sunt femeie, dumneavoastra barbat..Eu sunt o oarecare..dumneavoastra sunteti un STAR.....Deci vedeti, desi atitea deoasebiri de aspect si substanta...totusi oamenii au ceva comun.... IDEALURILE.... VISELE...si SPERANTELE lor...doar ca MASURA in care le primim sunt diferite...Dumneavoastra aveti un NOROC mai mare, iar eu unul mai mic....cu toate astea sunt la fel de fericita. CU drag si admiratie

    RăspundețiȘtergere