~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

duminică, 21 iunie 2015

FUEGO: "Dragostea se cântă..."


FUEGO: "În fiecare dimineaţă, prima mea activitate este să vă citesc mesajele..."

"Urarea de azi e pe răcoare.
În fiecare dimineaţă, când mă trezesc, prima mea activitate este să vă citesc mesajele.
Mulţumesc că nu mă mustraţi prea aspru, în schimb ştiu că orice sugestie de la voi
e binevenită.
Doar aşa pot eu merge mai departe.
Recent vorbeam despre cum e să cânţi iubirea şi de ce mai toţi artiştii pe lumea asta îşi aleg ca temă principală nobilul sentiment.
Nu-i mare greutate să cânţi despre ţară, munţi, dezamăgiri, viaţă şi alte poveşti, dar toate gravitează oricum în jurul iubirii.
Eu am avut un moment în cariera mea, când, după ce am cântat latino, a trebuit să aleg cu seriozitate genul muzical către care
vreau să mă îndrept.
Cântam despre iubire, dar pe ritm alert.
Am zis că iubirea e romantică şi are nevoie de melodie, de răbdare, de puterea şi libertatea pe care vrei să i-o dai prin muzică.
Şi aşa am început cu piesele
pe care le ştiţi deja.
Iar dragostea se cântă, pentru că de la ea merg toate înainte.
De bine sau de rău, ea ne dă forţă, emoţie, ne dărâmă, ne face
mai simpli sau mai complecşi."
Paul Surugiu - FUEGO
21 iunie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu