~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

luni, 1 iunie 2015

FUEGO: "Bucuraţi-vă, dragii mei, de copilărie!"


FUEGO: "E un privilegiu să ne mai putem bucura de copilărie..."


"E ziua copilăriei!
E vremea ei şi nu-i nimic rău sau infantil în a mai fi iar, pentru câteva minute, ca stare, copiii de altădată.
Cineva îmi spunea că vorbele-s uneori, istorii de lemn şi că nu reuşesc să transmită coerent ce simţi şi vrei să spui. Poate e aşa, în schimb eu ştiu că azi mă bucur de copilăria mea, mi-aduc aminte de ea şi-s cât se poate de împlinit că mai pot fi, şi acum, la 39 de ani, copilul care se bucură la un cadou, care zâmbeşte când îşi vede mama, care trăieşte cu ardoare fiecare reuşită şi suferă, după cum e firesc, la fiecare dezamăgire.
Chiar e un privilegiu să ne mai putem bucura de copilărie, trăind-o oarecum.
Grigore Vieru spunea, parafrazând o înţelepciune antică, faptul că vom fi copii atât timp cât ne vor trăi părinţii, sau unul din ei va fi cu noi. Eu o am pe mama şi ştiu că ea mă va purta mereu prin popasul anilor în care totul era un vis, în care grijile erau definiţii şi nu-mi păsa decât de joc, de învăţătură şi de continuarea visului meu.
Am avut o copilărie plină. Am făcut de toate, iar atunci când vreau să-mi amintesc de liniştea vremilor, mă întorc în copilărie. Mi-aduc aminte de bunica, cea care m-a crescut până la 10 ani.
Mi-aduc aminte de momentele în care mi-era greu şi căram chitara în spate, de orele la care nu-mi plăcea să merg, de visele mele, de colegi şi de fiecare oră care părea că durează un minut atunci când ieşeam în faţa blocului şi ne jucam.
Bucuraţi-vă, dragii mei, de copilărie!"
Paul Surugiu - FUEGO
1 iunie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu