~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

vineri, 26 iunie 2015

FUEGO: "Balcic - aer boem, oprit parcă de timp..."


FUEGO: "Întreaga zonă e
sursă de inspiraţie..."

"M-aţi dat dispărut?
Ieri am lipsit motivat şi îmi asum absenţa cu o istorioară legată de-un loc care-i
în sine o poveste.
 Am poposit la Balcic, în Bulgaria, fost pământ românesc - o inundare de culori, un verde ce se îneacă în albastrul mării şi-un aer boem, oprit parcă de timp... Tocmai de timpul Reginei Maria a României, o personalitate de mare cinste a întregii culturi româneşti.
Grădina-i un spectacol şi am descoperit acum de ce iubea Regina acest tărâm - pentru felul în care marea sărută inima pământului cu binecuvântarea liniştii sale.
De faptul că întreaga zonă e sursă de inspiraţie... nici nu mai spun, dar ţin să menţionez c-am simţit cum spiritul şi memoria "Reginei ostaş" a inimii româneşti, luptătoare devotată pentru identitatea naţională, s-au impregnat drept imagini ale unor vremuri princiare româneşti.
E clar, de vizitat!
Zi regală vă doresc!"
Paul Surugiu - FUEGO
26 iunie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu