~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

marți, 23 iunie 2015

FUEGO: "Acasă e oriunde simţi că te regăseşti..."


FUEGO: "Mă întorc cu drag la Turda, ori de câte ori am ocazia..."

"Ştiţi, de multe ori mi se întâmplă să mâ gândesc acasă, acolo, la locul în care mi-am pus în ordine toate visele şi-am dat parcă liber tuturor temerilor mele
legate de muzică.
Acolo am crescut şi m-am format şi, chiar dacă-i un simplu apartament într-un orăşel mic din Ardealul istoric, a adunat laolaltă şi bucuriile copilăriei şi frământările adolescenţei, lacrimile mamei când am plecat, fericiri la revenire, precum şi o mulţime de poveşti ale unor cântece de pe la începuturile carierei mele, când, împreună cu Alexandru Malschi şi o gaşcă de instrumentişti talentaţi, cântam un pop-rock cu atitudine.
Azi vă spun că sincer mi-e dor de acasă.
Până la urmă, acasă e oriunde simţi că te regăseşti, dar, totuşi, din copilărie până la anii maturizării, locul de suflet rămâne
tot cel părintesc.
Mai are rost să spun că nu se vinde?
Nu cred că-i necesar.
Ştiu doar că mă întorc cu drag la Turda, ori de câte ori am ocazia pentru a revedea, ca într-o oglindă, după mai bine de 25 de ani, ce-am fost eu şi ce-am ajuns, ce era cândva şi ce e acum, ca într-un film peste care trec praful şi valurile vieţii."
Paul Surugiu - FUEGO
23 iunie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu