~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

marți, 26 mai 2015

"M-am bucurat de răsfăţul unor oameni speciali..."


FUEGO: "Eu vă mai am şi pe voi!"

 "Cred uneori că e bine să ne alegem oamenii pe care-i vrem lângă noi. Să ne pese de ei şi să încercăm, pe cât se poate, să-i înţelegem şi să le arătăm de ce şi pentru ce-i preţuim. Asta pentru că, mai târziu, când va fi poate prea târziu, ne vom da seama că n-am făcut tot ce trebuia. Personal, după cum ştiţi, m-am bucurat mereu de răsfăţul unor oameni speciali.
Aşa i-am perceput eu şi deseori ni se întâmplă să-i vedem diferit pe cei ce ne influenţează. Sigur e faptul că trebuie să-i valorificăm la maxim, iubindu-i pe cei de lângă noi. Să-i exploatăm şi să ne bucurăm, împreună cu ei, de tot ce ni se întâmplă frumos.
Poate că bucuriile de care spuneam ieri, inclusiv sănătatea şi puterea de a te ridica, n-ar fi la fel, dacă nu ar fi împărtăşite.
Am avut lângă mine, în ani, şi oameni valoroşi şi persoane care m-au dezamăgit.
Poate că şi eu i-am dezamăgit pe ei.
Am şi mai am oameni ce dezinteresat, mă sprijină, mă ajută şi mă iubesc, fără a cere ceva în schimb.
Pe ei trebuie să-i ţinem aproape.
Eu vă mai am și pe voi, dar asta,
desigur, ştiţi deja."
Paul Surugiu - FUEGO
26 mai 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu