~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

joi, 28 mai 2015

FUEGO: "Vara am trăit cele mai mari bucurii..."


FUEGO: "Muzica mea... cred că v-ar răcori şi v-ar relaxa..."

"Dacă au apărut cireşele, înseamnă că a venit şi vara în adevăratul sens al cuvântului.
Nu-i anotimpul meu preferat, dar ştiu că acum ne putem delecta pe deplin de spectacolul naturii.
Cum ştiţi bine că eu iarna nu dorm, uită că şi vara aceasta vreau să aplic acelaşi principiu.
Vă pregătesc surprize şi cântece noi pentru toamnă şi vă aştept, prin ţară, la mai toate manifestările mele.
Ştiu bine că vara ţine cu mine, pentru că în perioada asta, an de an, am trăit cele mai mari bucurii, realizări, zile de naştere şi prietenii ce durează de aproape o viaţă.
Sunt eu asociat cu iarna prin colinde, dar zău că mi-ar face plăcere să realizez şi-un imn al verii, de dragul parfumului de tei, al cântecelor de păsări, al pepenilor şi-al cireşelor. Aşa că vă propun să primim vara cum se cuvine, cu toate minunile pe care ni le-aduce la purtător.
Eu nu pot să vă ofer altceva decât muzica mea. Cred că v-ar răcori în zilele toride şi v-ar relaxa după zilele extenuante."
Paul Surugiu - FUEGO
28 mai 2015

Un comentariu:

  1. Indiferent in ce anotimp suntem si ce anotim cinati in cintecele dumneavaostra ...numarul pieselor sunt numeroase Tocmai pentru asta doresc sa va felicit, pentru ca suntei harnic, neobosit si pasionat pentru munca pe care o faceti. Se simte că o faceți cu pasiune, se simte ca sunteți un consumator de muzică buna la care adaugați mereu melodii noi, devenind un adevarat Invingător. Așa vă vad eu. Cu admiratie si drag Elena Cesar von Sachse

    RăspundețiȘtergere