~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

luni, 25 mai 2015

FUEGO: "Bucuriile mele-s cu voi..."


FUEGO: "Bucuriile nu ne fac mai buni, dar ne pot înnobila..."

"De dimineaţă m-am trezit cu gândul la bucurii. De oricare.
În special dintr-acelea dulci, pe care le găseşti doar la Chişinău şi poartă simbolic, denumirea de "Bucuria".
Pentru mine, bucurie este orice zi în care mă trezesc sănătos, în care pot compune, în care pot cânta fără să am vreo problemă.
Bucuriile vin în tot felul de forme.
Trecând peste cele dulci, pe care nici n-aş vrea să vi le arăt de teamă să nu gustaţi şi voi din fericirea supremă, eu simt că bucuriile n-au scop. Nu ne fac mai buni, dar ne pot înnobila. Nu ne schimbă, dar ne trag semnale de alarmă în care ajungem uneori să ne întrebăm dacă-i bine şi onest ceea ce facem faţă de cei din jur.
Bucuriile mele-s cu voi, cu muzica, cu prietenii dragi, cu vacanţe, cu sănătate, cu finalul unui drum lung,
pe care-l fac prin ţară permanent.
Mă bucur când aud de reuşita cuiva şi nu pot să nu mă bucur atunci
când eu reuşesc să fac ceva.
În fond, bucuriile mari sau mărunte, ni le facem noi, după bunul plac.
Aşadar, azi decretăm zi de bucurii!
Voi ce bucurii zilnice aveţi?"
Paul Surugiu - FUEGO
25 mai 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu