~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

vineri, 29 mai 2015

FUEGO: "Am fost privilegiat să lucrez cu profesionişti..."


FUEGO: "Am fost privilegiat să lucrez cu profesionişti..."

"Ştiţi zicala cu pădurarul fără lemne?
Pe acelaşi principiu, şi eu, nu prea mai ascult din cântecele mele de ieri. Şi nu pentru că nu mi-ar face plăcere, ci doar pentru simplul fapt că, uneori, mi-e dificil şi mie să mă ascult tot pe mine.
Ce-i drept, am şi vreo 600 de cântece, fiecare dintre ele cu o anumită istorie, cu tresăriri, colaborări şi momente în care am întâlnit oameni de excepţie.
Am mai zis asta, dar am fost privilegiat să lucrez cu profesionişti. În toate domeniile, iar asta a contat foarte mult, ajutându-mă în evoluţia mea, în acumularea mea şi încercarea de a mă transforma, la rândul meu, într-un profesionist. Textieri, compozitori, ori tineri, precum Marius Moga şi o mulţime de oameni la început de drum din Basarabia, ori consacraţi, cum ar fi Kerestely, Viorel Gavrilă, Ionel Tudor, George Grigoriu, Petre Găluşanu, toţi şi-au lăsat amprenta asupra mea.
Vă dau şi un pont!
De vreţi să fiţi buni, cât mai buni, înconjuraţi-vă de oameni buni,
pe toate planurile!
Şi dacă-i să vorbim de profesioniştii ce mi-au stat aproape, unul dintre ei este
DUMITRU LUPU,
a cărui zi de naştere a fost pe 25 mai.
Cu el am realizat mai multe piese, fiind un om bun de pus la rană, cu suflet mare şi melodicitate, unul dintre compozitorii de referinţă ai acestui neam. Piesa de mai jos e scrisă de el prin anul 2001,
pe versurile lui Florin Pretorian!"
Paul Surugiu - FUEGO
29 mai 2015
Accesaţi:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu