~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

joi, 16 aprilie 2015

FUEGO: "Voi să rămâneţi aceiaşi visători romantici!"


FUEGO: "Când sunt pe scenă,
mă ambiţionez să merg
mai departe..."

"E zi de soare, e zi în care viaţa strigă din noi şi se merită s-avem pentru ea, toate strălucirile posibile.
Pentru turneul "Trăiesc!", am fost nevoit să notez, fără note muzicale de această dată, cam ce-a fost cu mine în aceşti
ultimi 20 de ani.
Practic, sunt un copil mare, un matur pentru care visul se continuă frumos.
Azi, săptămâna viitoare, rulez povestea întreagă pentru voi!
Sunt simplu şi poate că niciodată simplitatea mea nu a ajuns să fie vers, dar ştiu că versul mi-a şlefuit-o, notele i-au armonizat lumea şi undeva, atunci când voi trage linie, se va putea spune că a existat un artist care-a trăit pentru publicul său, cu bune şi rele, cu succese şi dezamăgiri.
Ca într-o poveste, am aşezat în rama mea de toate. Am vrut să fiu şi vesel şi spontan, să şi emoționez, să pot dansa, să fiu onest, să cred, să uit, să reiau, să fiu om.
Viaţa mi-a arătat că-i frumos atunci când frumuseţea e undeva în zare, că-i sublim s-o atingi, dar că-i mai înălţător
să lupţi pentru ea.
Şi acolo, când sunt pe scenă, în spatele anilor, în faţa publicului, în lumina muncii, cu bagajul de atunci şi de cândva, mă ambiţionez să merg mai departe.
Uitându-mă la viitor, mai am zâmbete de adăugat, trecători care să vină să-mi zidească visele, iar voi, voi să rămâneţi aceiaşi visători romantici ai muzicii mele.
Aşadar, să înceapă de pe acum bucuria muzicii romantice!"
Paul Surugiu - FUEGO
16 aprilie 2015

Un comentariu:

  1. Sunt alaturi de dumneavoastra cind e vorba de ROMANTISM si VISE....E minunat sa poti sa stralucesti, sa poti sa emitionezi, sa poti sa transmiti sentimente..De fapt acesta e rolul ARTISULUI...Vad ca va straduiti sa fiti cit mai bun, Ati reusit...ca de pretuiot sunteti...Multe reusite si bucurii Cu drag Elena Cesar von Sachse

    RăspundețiȘtergere