~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

marți, 14 aprilie 2015

FUEGO: "Voi faceţi un cântec să devină şlagăr..."


FUEGO: "Ce-i mai bun...
sigur va rămâne!"

 "Există pe lume cuvinte ce pot descrie muzica şi sunete ce nu mai au nevoie de nici un cuvânt, care să le ştirbească frumuseţea.
Mi-am dat seama în perioada sărbătorilor, că nimic nu poate face să strălucească un cântec care-i construit din start cu statut de capodoperă.
Vedeţi voi, eu am 600 de piese.
Pentru unii sunt multe, ştiu.
Nu le cânt pe toate şi, mai mult ca sigur, sunt şi cântece care nu-mi mai plac.
Dar e firesc să ţin la ele!
În schimb au existat de la început legături de chimie între mine şi linia melodică, şi-am ştiut că acel fragment de artă va fi intact în mintea admiratorilor mei, peste vremi. Mi-e foarte greu să fac acum o alegere între toate creaţiile pe care le-am cântat,
pe parcursul anilor.
În ele stau ore de compoziţie, de inspiraţie, texte şi ar fi nedrept dacă aş renunţa la unele. Aşa că am aplicat un alt criteriu. Am zis simplu - ce-i mai bun, ce-a plăcut mai mult, ce-a rămas şi sigur va rămâne. Iar asta vi se datorează vouă, cei care faceţi un cântec să devină şlagăr."
Paul Surugiu - FUEGO
14 aprilie 2015

3 comentarii:

  1. Felicitari! 600 de melodii cintate...e o performanta...Asta denota interes profesional, dorinta de-a experimenta.., de-a darui punlicului cit mai multa CULOARE...muzicala..Suneti si veti ramine un om puternic...un om care pune PASIUNE in ceia ce face...Cu drag si admiratie Elena Cesar von Sachse

    RăspundețiȘtergere
  2. Cantecele tale sunt adevarate slagare,bijuterii muzicale ,sunt superbe ,deosebite si interpretate de un artist atat de talentat,care le canta din inima cu sensibilitate si multa dragoste ! Felicitari ,multumesc !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari! V-ati orienta foarte bine...Muzica are mereu ceva de DARUIT...daca nu la unii, atunci are rezonanta la altii...desigur e important sa va spuna si melodia si textul ceva...ca fara acea atractie dintre solist si melodie...nu aveti cum sa CONVINGETI PUBLICUL...Eu am incredere ca tot ce DARITI si PRIMITi inapoi, adica pretuirea si admiratia noastra...Cu drag Elena Cesar von Sachse

    RăspundețiȘtergere