~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

vineri, 3 aprilie 2015

FUEGO: "Marea - un mister al viselor..."


FUEGO: "Mă întreb uneori dacă muzica noastră
va străbate timpul..."

"De mii şi mii de ani, oamenii adună şi conservă dovezi ale existenţei, ale iubirii, de orice, ale raţiunii.
Stau şi mă întreb uneori dacă muzica noastră, a simplilor slujitori ai artei, va străbate timpul.
Ştiu că-i răzbătătoare, dar mai ştiu că pentru a fi continuat, un lucru, o idee, un crez... au nevoie neapărat de determinare.
Nu mică mi-a fost, din nou, surprinderea, atunci când am vazut, în Israel, la Ghenosar, barca lui Petru, o barcă de acum 2000 de ani, ce e conservată printr-o metodă specială, ajungând din nou la viaţă, prin împlinirea şi speranţa celor ce au crezut că munca lor va da roade. Şi a dat!
Întreaga lume poate vizita barca veche de 2000 de ani, ce-i situată
la ţărmul Mării Galileea.
Cum marea mă atrage prin izbutirea sa de a fi mereu un mister al viselor, n-am rezistat şi m-am pozat.
Am zis c-ar fi păcat să nu vă povestesc şi vouă despre locul pe care Hristos, conform scrierilor, a păşit.
E într-adevăr un lac de dimensiuni mari, dar briza chiar cuprinde şi o părticică de împlinire, pe care eu o pot atinge cu gandul doar când el mă poartă către voi."
Paul Surugiu - FUEGO
3 aprilie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu