~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

miercuri, 25 martie 2015

25 martie 2015 - FUEGO la TVR 2


FUEGO: "Perioadele drumului meu le evoc azi..."

"Ieri, azi şi mâine...
La toate ne gândim, adăugând ceva nostalgie, puţină visare, determinare cât încape, dorinţă şi, desigur, împlinire.
Mă declar împăcat cu toate etapele prin care am trecut şi nu, n-aş schimba nimic. Nici măcar greşelile. Prin ele, mâine străluceşte. Cu ele, azi poate fi aşa măreţ, iar ieri capătă valenţe de amuzament şi evoluţie.
Perioadele drumului meu, în mică măsură, cu cele mai reprezentative momente,
le evoc azi.
Şi nu oriunde, ci în templul Televiziunii Române, locul care-a făurit şi creat legende şi care a sădit o punte în creşterea mea.
Aşadar, de la ora 16.00, fix, azi, pe TVR 2, mă puteţi urmări la emisiunea
"IERI, AZI, MÂINE",
moderată de Corina Dănilă
şi realizată de Carmen Movileanu.
Imaginile de arhivă vin la pachet şi tare-s curios şi eu să văd cum arătam ieri, ajungând până acum.
Despre mâine povestim către final, cu toate detaliile turneului
"TRĂIESC!",
ce debutează pe 20 aprilie, interpretând şi o piesă dragă mie.
Vizionare plăcută!"
Paul Surugiu - FUEGO
25 martie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu