~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

miercuri, 25 februarie 2015

FUEGO: "Asta-i muzica! E despre noi!"


 FUEGO: "N-am încercat niciodată să fac muzică la kilogram, doar de dragul de a fi acolo, la colecţie..."

"Sper că ziua de azi vă prinde dornici de viaţă şi de a face lucruri ce vă împlinesc. Exact cum mi-am propus eu să fac în aprilie, în turneul
"TRĂIESC",
atunci când las la o parte orice urmă de diplomaţie şi spunem, prin cântec, totul despre artistul Fuego şi despre muzica construită în ani şi ani de zile.
N-am încercat niciodată să fac muzică la kilogram, doar de dragul de a fi acolo, la colecţie. Da, am multe cântece înregistrate, de la piese originale, ale mele sau compuse de alţii, până la cover-uri sau reinterpretări, dar tuturora le-am simţit potenţialul, pe toate le-am perceput în maniera aceea în care spui că trebuie să faci ceva. Trebuia să fac aceste piese, fie că a fost vorba de pop, muzică populară, colinde, căci toate, dar toate au vibrat cu mine.
Asta-i muzica. E despre noi.
Şi dacă nu vrei să faci compromisuri, să devii comercial cu tot dinadinsul, rămâi în zona care-ţi place şi care îţi aduce numai satisfacţii. Aşa cum e cu mine!
Şi de pe 20 pe 30 aprilie, trăim împreună muzica mea, de ieri şi până azi.
Nu vă speriaţi, că am şi premiere, ba chiar ceva aşa cum nu am mai realizat
de multă vreme.
Toate le puteţi vedea dacă vă luaţi bilete din timp. Nu ştiţi cum?
Sunaţi pentru informaţii la numărul 0746774204.
Zic să petrecem cum se cuvine.
Şi ca să vă faceţi o idee, urmăriţi duminică, de la ora 20.00, pe Favorit TV, o ediţie specială a emisiunii "Familia Favorit", cu... mine şi parte din cele mai frumoase
cântece ale mele!"
Paul Surugiu - FUEGO
25 februarie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu