~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

luni, 26 ianuarie 2015

La mulţi ani, MARINA FLOREA!


 "Un buchet de crizanteme" am pentru tine...
"Să cânte lumea" şi să-ţi aducă "Stele perechi", căci... "Cui îi pasă de tine" mai mult decât nouă, celor care "Uităm să fim fericiţi", "În apa mării", cu un "Vis împlinit", "Un vis frumos" chiar, acela că am petrecut "O clipă cu tine".
"Eu te-am ales" să-mi fii prietenă, de pe vremea când cântam amândoi la maestrul Grigoriu, mentorul nostru, iar de atunci, "În fiecare zi mi-e dor de tine".
"Vreau" tot ce-i mai bun pentru tine, tu, "Steaua iubirii", ce-ai incântat lumea cu numeroase şlagăre.
"Mergi mai departe" cu "Iubire", într-un veșnic "Sharaiman"...
Paul Surugiu - FUEGO
25 ianuarie 2015


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu