~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

marți, 20 ianuarie 2015

FUEGO: "Prietenia - o împlinire, un refugiu, o regăsire..."


FUEGO: "Publicul ne judecă şi ne dă verdictul final..."

"Dragi prieteni,
Ce-i, oare, prietenia?
M-am întrebat asta deseori, cu atât mai mult acum, când văd câte ţesături de intrigi se produc, chiar şi în artă, acolo unde prietenia şi colegialitatea ar trebui să fie
principii de căpătâi.
Eu n-am pozat niciodată în exemplul colegului ideal, în schimb am fost mereu fair-play, ştiind că fiecare dintre noi are lumina sa de reflector, are bucata sa de scenă şi publicul. Acelaşi public. Cel care ne judecă pe fiecare şi ne dă, în cele din urmă, verdictul final, prin aplauze şi dragoste.
Pentru mine, prietenia-i o împlinire.
Un refugiu, o regăsire.
Îmi dă posibilitatea să iubesc oamenii şi să-i respect pe cei ce ţin la mine necondiţionat.
De asta şi voi sunteţi prietenii mei.
Iar eu, pentru prieteni am mereu o clipă specială de oferit.
Acum, vă mărturisesc că săptămâna viitoare, fix pe 1 februarie, lansăm turneul de primăvară, cu afiş, poveste şi tot tacâmul, precum şi detaliile cu privire la best-of-ul ce va apărea pe piaţă în 2015, cât mai curând.
Pentru că mi-s dragi prietenii. Şi am mulţi. Şi buni, şi adevăraţi şi sinceri.
Printre ei, normal şi artişti. După cum v-am zis şi zilele trecute, Youtube-ul ştie mai multe decât mai ţin eu minte. Astfel că, am găsit acolo un moment cu prietena mea, Marina Voica, cu mulţi ani în urmă. La Mihaela Tatu, cu Oana Sârbu şi Laurențiu Duţă, cântam, surprinzător, despre amintiri..."
Paul Surugiu - FUEGO
20 ianuarie 2015
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu