~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

vineri, 16 ianuarie 2015

FUEGO: "Am ţesut umbre, am înălţat lumini..."


FUEGO: "Între alb şi negru
ne ghidăm paşii..."

 Accesaţi:

"Între alb şi negru stau toate bucuriile şi dezamăgirile noastre.
Între alb şi negru găsim, de cele mai multe ori, tot ce-am trăit, tot ce ne dorim şi tot ce vom aduna.
Nuanţele nu-şi mai au rostul, iar culoarea intervine doar prin intermediul artei.
Pentru mine, albul şi negrul reprezintă felul în care mi-am trăit existenţa, punând în balanţă viaţa prin prisma muzicii mele. Cred că muzica în sine are şi poezia, bunătatea, culoarea, întunericul şi albul şi negrul.
Am ţesut umbre, am înălţat lumini şi-am făcut ca inspiraţia mea să devină formă într-o lume a albului şi-a negrului.
Şi tare-mi place să am parte de amândouă!
Cu muzica facem în felul următor. Ne punem pe treabă şi ne jucăm de-a poezia culorii, în continuare.
Facem şi colecţia celor mai frumoase şi plăcute cântece din cei 20 de ani de carieră.
Şi pentru că între alb şi negru ne ghidăm paşii, eu vă propun azi să renunţăm la ele şi să ne bucurăm de fericirea şi feeria muzicii!"
Paul Surugiu - FUEGO
16 ianuarie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu