~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

miercuri, 11 octombrie 2017

La mulţi ani, OLGA TUDORACHE!


 Paul Surugiu - Fuego:
"Olga Tudorache - o legendă..."

 "Întotdeauna teatrul a fost pentru mine o lume de caractere în care îmi pot găsi cu uşurinţă împliniri şi care îmi poate hrăni spiritul cu toate faţetele sale.
Iubesc actorii. Pe cei români. Pe toţi deopotrivă, pentru că au născut un gen şi lasă în urma lor o comoară la care noi ne putem raporta.
Am avut şi am, cum e firesc, afinităţi. Dar pe lângă ele, cred că esenţial este să-i preţuim pe cei care ne sunt modele prin conduita lor. Aceştia sunt vedetele adevărate.
Am o stimă supremă pentru doamna
OLGA TUDORACHE.
Fără doar şi poate, o legendă, de o naturaleţe în interpretare cum rar se întâlneşte, cu roluri de geniu şi o simplitate caracteristică oamenilor mari.
Am fost mândru să mă aflu în sală la ultima reprezentaţie - "Portretul doamnei T", când a fost decorată de Casa Regală. Atunci s-a şi retras. Ca o "Regină Mamă" a teatrului românesc. Cu demnitate, la timp, lăsând în urma sa o imagine plină, o carieră de invidiat pe scenă, în film şi în pedagogie.
Olga Tudorache este pentru mine un model. O entitate într-un domeniu pe care l-a definit. Ar trebui să fie exemplu pentru noi toţi şi împreună, cu uşurinţă, să putem aplauda imensitatea sa.
Azi este ziua sa şi eu îi urez mulţi ani sănătoşi, păstrând-o într-o icoană simbolică, de neatins, în rândul modelelor mele."
Paul Surugiu - FUEGO

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu