~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

luni, 22 septembrie 2014

FUEGO - provocat...


FUEGO:
"Gestul ne-a responsabilizat
şi motivat pe toţi..."

"La provocarea lui Connect-R, am acceptat leapşa "ICE BUCKET CHALLENGE".
Acum o lună, chiar de ziua mea.
Şocant pentru unii, firesc pentru alţii, mie mi s-a părut că iniţiativa aceasta este cea mai inteligent realizată campanie umanitară a ultimilor ani. A reuşi să mobilizezi un număr atât de mare de oameni, a crea un subiect bine ticluit prin care să atragi atenţia asupra unei probleme grave,
e o performanţă.
Cred că, deşi poate că gestul de a ne turna apa în cap pare meschin şi infantil, ne-a responsabilizat şi motivat pe toți.
M-am bucurat să ştiu că pot ajuta! Iar ajutorul meu financiar cert s-a îndreptat către Societatea de Scleroză Multiplă din România, aflată la Oradea, cea care ajută cei 10.000 de bolnavi de scleroză de pe teritoriul românesc.
Şi cred în continuare că jucându-ne, decent, în felul acesta, putem face lucruri notabile pentru cei ce au nevoie de noi! Cu atât mai mult cu cât putem face asta!"
Paul Surugiu - FUEGO
22 septembrie 2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu