~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

sâmbătă, 23 august 2014

Paul Surugiu - FUEGO... la ceas aniversar...

  
FUEGO - sarbatorit la
"Familia Favorit"

In aceasta seara, incepand cu ora 20.00, doar la Favorit TV, puteti urmari o editie speciala a emisiunii
"Familia Favorit",
dedicata, in exclusivitate, artistului
Paul Surugiu - FUEGO,
a carui zi de nastere este astazi.
Vizionare placuta!


"Imi aduc aminte cu drag ca in acea perioada dominata de joc si inocenta, asteptam cu nerabdare ziua mea.
Si asta pentru ca intreaga familie era pregatita pentru a ma sarbatori. Bunicile mele se intalneau cu doua zile inainte pentru a face bunatati si a ma invata ulterior ca trebuie sa pretuiesc momentele copilariei.
Pe malul Ariesului, in Turda ce respira istoria framantata de vremi a Ardealului fara margini, am crescut gandindu-ma ca muzica va pune luminii zavor, ca viata mea va fi inchinata cantului.
Perioada aceea a fost de o simplitate pura si-o rememorez cu obedienta copilului adult, al carui gand fuge catre jocurile banale de atunci, catre mustrarile bunicii, desavarsite toate de inocenta sufletului, de candoarea cu care imbratisam fiecare noua descoperire."
Paul Surugiu - FUEGO

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu