~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

duminică, 24 august 2014

FUEGO - mesaj pentru admiratori


FUEGO: "Va multumesc pentru urari voua, admiratorilor si prietenilor mei..."

"A mai trecut un an...
Se intampla ca in aceste momente aniversare, sa facem bilanturi. Sa adunam luminile si umbrele, sa ne gandim la tot ce am realizat si cu inspiratie, sa trasam directii pentru mai departe.
Capitolele mele se intind pe numeroase file si fiecare dintre acestea are povestea sa.
De obicei, nu ma mai entuziasmez in ziua de 23 august, nefiind un impatimit al petrecerilor in care eu sunt centrul atentiei.
Anul acesta in schimb, am avut parte de numeroase surprize. Si toate se invart, dupa cum e firesc, in jurul oamenilor. Caci uneori uitam, evitam sa dam culoare vietii prin oameni. Prin acele persoane care ne aduc beneficii imediate, spiritual, bucurii, ganduri si fapte sincere si care sunt langa noi neconditionat.
 Ma bucura sa stiu ca oamenii ma iubesc si ca vin sa ma vada la sala de spectacol, acolo unde este cel mai important, ca ma suna, ca imi sunt alaturi. Nu cred ca exista un cadou mai frumos decat acesta, in care oamenii sa cante cu tine, sa aplaude si peste toate, sa plateasca bilet ca sa te vada.
E firesc sa fie si unii care nu te plac, care nu sunt entuziasmati de munca ta. Pentru ei, vorba romanului, numai de bine. Eu nu pot sa plac tuturor si credeti-ma, nu imi doresc sa fiu pe placul tuturor. Fiecare artist are zona sa de public, iar cei ce intr-adevar sunt spirite adevarate, ca spectatori, au capacitatea de a alege ce le place, fara jigniri si contestari.
Va multumesc pentru urari voua, admiratorilor si prietenilor mei, cat si celor care, inca de acum o saptamana, au inceput sa ma sune. Sunt coplesit sa vad cati oameni trimit mesaje, de la batrani - pentru care ultima speranta ramane un cantec cu mine, pana la mari personalitati pe care le am si le voi pastra mereu in suflet.
Sunt, in cele din urma, o pictura a tuturor oamenilor care si-au lasat
amprenta asupra mea.
Si azi, la 38 de ani, sunt cum sunt
datorita lor.
Va multumesc!
Iar multumirea mea sta in cantec.
Ascultati-mi cantecele si
ma veti cunoaste cu adevarat!"
Paul Surugiu - FUEGO

17 comentarii:

  1. Boza Victoria, Timisoara25 august 2014, 19:02

    La multi ani! Sa-ti dea Dumnezeu sanatate, bucurii!
    Esti un inger, ai o voce de aur.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mica Cioarec, Focsani25 august 2014, 19:02

    Si vor mai trece inca multi ani... Sa fii sanatos!

    RăspundețiȘtergere
  3. Lili Man, Italia25 august 2014, 19:07

    La multi ani!!!
    Sa ne traiesti fericit pe acest pamant!
    Dumnezeu sa iti dea sanatate, Fuego!

    RăspundețiȘtergere
  4. Bartulov Liliana25 august 2014, 19:08

    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  5. Konkos Ioana, Sighetu Marmatiei25 august 2014, 19:48

    La multi ani, prietene drag!
    Multa fericire si iubire!

    RăspundețiȘtergere
  6. Adriana Campean, Aiud - Alba25 august 2014, 19:49

    Sa fii sanatos, sa ne mai poti incanta multi ani de acum inainte cu cantecele si duiosia vocii!
    Multumim pentru tot!

    RăspundețiȘtergere
  7. Doina Istrate, Pitesti25 august 2014, 19:51

    Sa traiesti o mie de ani, sa ne incanti sufletele cu lucrurile minunate pe care le faci!
    Sanatate, putere de munca si muuult noroc!

    RăspundețiȘtergere
  8. Cami Camelus, Bucuresti25 august 2014, 19:55

    Esti atat de natural, atat de unic prin toate genurile muzicale pe care le-ai abordat, ai excelat cu toate ca esti prea modest pentru valoarea ta.
    Suntem apropiati ca varsta, iubesc tot ceea ce faci si asa sa fie pana la adanci batraneti, tu balsamul meu, eu admiratoarea ta...
    Bunul Dumnezeu sa te ocroteasca!

    RăspundețiȘtergere
  9. Carmen Duliba, Italia25 august 2014, 19:58

    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ciobanu Ana Maria, Barlad25 august 2014, 19:58

    La multi ani cu sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ancuta Ana Timpau, Londra25 august 2014, 19:58

    La multi ani, cu indepliniri in viata!

    RăspundețiȘtergere
  12. Antonia Andrei, Bucuresti25 august 2014, 20:01

    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  13. Ana Lupu, Bacau25 august 2014, 20:08

    Imi plac foarte mult toate melodiile. Mult succes artistic!

    RăspundețiȘtergere
  14. Maria Antonela, Brasov25 august 2014, 23:22

    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  15. Niculina Plugariu25 august 2014, 23:22

    La multi ani, Paul!

    RăspundețiȘtergere