~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

luni, 19 mai 2014

19 mai 2014 - FUEGO la Ploieşti

Spectacol inedit Fuego,
azi, la Ploieşti

Îndrăgitul artist Fuego va fi prezent astăzi la Ploieşti, în spectacolul
"Testament",
care are loc la Filarmonica "Paul Constantinescu", de la ora 19.00.
Fuego se prezintă în faţa publicului în dubla ipostază de actor şi cântăreţ şi va interpreta cu patos, poezii şi momente dramatice, dar şi o parte dintre cele mai frumoase cântece ale sale, toate urmând un fir narativ.
"Testament"
poate fi descris ca o adevărată lecție de patriotism, un motiv de reîntoarcere la valorile esențiale ale românilor.
"Mă bucur de fiecare data când joc în "Testament." E un sentiment pe care nu-l pot descrie. Acolo pun o fărâmă din mine, cu sinceritate, aduc poezia în prim-plan, cânt cu inima şi peste toate, mă-nclin în faţa celui ce a fost poetul luminii, mentorul meu, Grigore Vieru.
Domnilor, teatrul ne stă aproape! Arta poate să ne fie limbaj comun, făcându-ne pe toţi să descoperim acele sentimente pe care nu credeam că le putem simţi. E mare lucru sa poţi evolua prin artă! Şi cred că asta am reuşit cu spectacolul meu.
Poftiţi la teatru!",
mărturiseşte Fuego.
Răzvan Cârţu
Sursa: Ştiri.ph 
19 mai 2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu