~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

sâmbătă, 19 aprilie 2014

FUEGO - scrisoare deschisa catre toti admiratorii sai


"Bucuros este sufletul meu ca va am prieteni, ca o biserica in care a intrat Dumnezeu!"

 Dragii mei,

Am stiut intotdeauna ca bogatia mea se afla in exterior. Am avut muzica, am avut prietenii si familia, dar peste toate, va am pe voi si va spun sincer, acum, in prag de praznic luminat, ca multumirile-s prea mici pentru a putea egala vreodata performanta de care ati dat dovada in sustinerea si incurajarea mea, in felul in care mi-ati stat aproape timp de 20 de ani, facandu-ma ce sunt azi. Tocmai de aceea, parafrazandu-l pe bunul meu prieten, Nicolae Dabija, va marturisesc ca bucuros este sufletul meu ca va am prieteni, ca o biserica in care a intrat Dumnezeu.
Stiu ca de Paste ne-apropiem, voit sau nu, corect sau nu, de credinta, de valorile morale, de toti cei ce ne-au fost candva sens al existentei, croind in aceasta un drum lin. Imi doresc sa va ganditi la toti, sa le purtati un gand bun si sa constientizati, asa cum fac si eu, ca prin cei de langa noi,
am ajuns ce suntem.
"Multumesc!" va ramane mereu cea mai draga urare, o tacere a cuvantului ce lasa loc nobletii.
Sa multumiti de Paste, sa-i bucurati cu glasul vostru, sa petreceti ca nicicand, profitand de fiecare ceas.
Ei bine da, ne etalam acum cliseele interioare pentru a-i impresiona, lipsit de sens, pe cei ce nu gasesc sinceritatea urarilor noastre. Si cum simplitatea epateaza in fata aglomerarii, simplu, dar deloc banal, vreau tot ce-i mai potrivit pentru voi in aceasta perioada.
Luminile sa se preschimbe-n optimism, s-aveți soare-n dimineti si sa uitati, pentru o clipa, de partea gri, fiind fericiti, caci cele mai frumoase definitii ale fericirii nu stau in cuvinte, ci in noi si in cei ce ne-nconjoara.
Dati iama in tolba cu bucurii si oferiti-vi-o pe cea mai de cinste! Personal, sunt cu gandul la voi! Sa ne-avem bine!
Sarbatori luminate!
HRISTOS A INVIAT!
Cu respect si prietenie,
Paul Surugiu - Fuego

16 comentarii:

  1. Constanta Nicola18 aprilie 2014, 20:04

    Paşte fericit! Mult succes în continuare, multe emisiuni frumoase. Fiecare aparitie a ta, Paul, e o fericire maxima pentru mine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Paste fericit, cu multa caldura si liniste sufleteasca!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sfanta sarbatoare a Invierii sa-ti aduca tot ceea ce iti doresti!

    RăspundețiȘtergere
  4. Gandurile bune sunt reciproce, iar urarile ti le intoarcem inmiit! Sarbatori luminate de tot ce e sfant !

    RăspundețiȘtergere
  5. Niculina Plugariu19 aprilie 2014, 00:55

    Un Paste fericit, Paul!

    RăspundețiȘtergere
  6. Draga Fuego, iti doresc un Paste plin de lumina si multe binecuvantari de la Domnul Iisus. Esti cel mai bun, canti muzica placuta si in Ceruri.
    Sa ai destul!
    Cu drag, Elisabeta

    RăspundețiȘtergere
  7. anca BARLAD . Sa ai un paste fericit Paul.

    RăspundețiȘtergere
  8. Un Paste Fericit! Lumina si caldura in suflet, mult succes pe mai departe!

    RăspundețiȘtergere
  9. Marioara Sprinceana20 aprilie 2014, 15:02

    Sa fii fericit si un Paste fericit!

    RăspundețiȘtergere
  10. HRISTOS A INVIAT! PASTE FERICIT!

    RăspundețiȘtergere
  11. Mirela-Ploiesti20 aprilie 2014, 18:38

    Lumina Invierii sa te calauzeasca pretutindeni. Iti doresc un Paste fericit si binecuvantat, alaturi de cei dragi sufletului tau.

    RăspundețiȘtergere
  12. Iubeste, iarta, cum EL te-a invatat, crede si uita tot ce-ai indurat. EL ti-e lumina, caci EL te-a creat. Sa nu uitam, numai EL ne-a salvat, HRISTOS A INVIAT!
    Fie ca Lumina Sfanta a acestei mari sarbatori sa va calauzeasca pasii, sa va aduca sanatate si fericire care sa dainuie vesnic in preajma ta! Un Paste fericit alaturi de cei dragi!!
    Lumina şi căldura Paştelui să va încălzească sufletele, va ne lumineze minţile, să va deschidă inimile spre iubire, credinţă, iertare. Să fim mai buni, să ne bucurăm din plin de frumuseţea tuturor lucrurilor care ne înconjoară şi să dăruim iubire celor dragi.
    Fam. Orbe Rebecca, Robert, Ramona, Ralf

    RăspundețiȘtergere