~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

vineri, 4 aprilie 2014

4 aprilie 2014 - FUEGO la Pro TV

FUEGO - "Idol al vremii"
... "La Maruta"
 
Vineri, 4 aprilie, la Pro TV, 
emisiunea de colectie:
"Idoli la Maruta"
a fost dedicata, in exclusivitate, unui artist complet, foarte indragit de publicul
de toate varstele,
Fuego.
 Telespectatorii au putut urmari imagini spectaculoase cu Fuego, incepand de la primii ani petrecuti pe taramul artistic si pana in prezent, fotografii din arhiva personala, dar si duete de exceptie cu invitatii speciali din aceasta emisiune, oameni dragi sufletului sau si buni prieteni: Irina Loghin, Nico, Jolt Kerestely si Gheorghe Turda.
Din pacate, amintirile sunt prea multe, iar timpul de emisie alocat acestor editii de colectie este, de fiecare data, prea scurt pentru cate ar fi de povestit.
Va invitam sa urmariti selectiuni din emisiunea moderata de Catalin Maruta, dedicata lui Fuego, accesand link-urile de mai jos.
Vizionare placuta!
"Aparitiile mele au fost intotdeauna atunci cand am simtit ca prin prezenta intr-o emisiune pot transmite ceva publicului meu."

Un comentariu:

  1. Paul Surugiu Fuego a impartit cu noi amintiri calde din copilarie si ne-a incantat interpretand refrene cunoscute in duete de exceptie.Eu am gustat pe deplin momentul cu Nico ,moment pe care marturisesc ca il astept demult.Felicitari Paul !

    RăspundețiȘtergere