~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

joi, 27 martie 2014

VIDEO. Acest film cu FUEGO le intrece pe toate

FUEGO a ridicat sala in picioare,
interpretand magistral
"Drumurile noastre",
fiind aplaudat 13 minute

Fuego a facut spectacol, zilele trecute, la Iasi.
Artistul se afla in plin turneu national de primavara dedicat lui Dan Spataru.
De departe, cel mai tare moment din concertul sustinut la Iasi este cel in care Fuego a interpretat piesa
"Drumurile noastre".
 Publicul s-a ridicat in picioare, fara exceptie si l-a aplaudat pe artist timp de 13 minute, a cantat si a dansat alaturi de el.
Interesant este faptul ca Dan Spataru este mentionat in Cartea Recordurilor drept cel mai aplaudat artist al tuturor timpurilor. Ei bine, Paul Surugiu, alias Fuego tinde sa depaseasca recordul celui care i-a fost mentor, la Iasi el reusind performanta de a fi aplaudat incontinuu, la scena deschisa, mai bine de 13 minute.
 "Am fost emotionat sa vad ca publicul rezoneaza cu ceea ce am vrut eu sa transmit pe scena.
Nu stiu daca aceste aplauze sunt o confirmare a muncii mele, dar stiu ca muzica ii face pe oameni sa vibreze si ma declar satisfacut cand reusesc asta.
Poate n-am invatat cu totii rabdarea de a asculta muzica romaneasca, dar cred ca trebuie sa o cunoastem mai intai si-apoi sa ii acordam locul cuvenit, respectandu-ne pe deplin artistii ce au facut performanta.",
a declarat Fuego in exclusivitate pentru WOWbiz.ro, intr-un moment de respiro intre spectacole.
Pentru video de exceptie din concertul sustinut la Iasi, accesati link-ul:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu