~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

sâmbătă, 22 februarie 2014

11 martie 2014 - Concert FUEGO la Chisinau


"A MAI TRECUT UN AN"
FUEGO - spectacol extraordinar la Chisinau

Din pasiune, cu munca, dibacie, sarm si optimism, FUEGO si-a cucerit iremediabil publicul. Si poate ca nu doar muzica îl defineste pe PAUL SURUGIU. Insasi prezenta sa, charisma, inocenta si romantismul, toate la un loc creeaza fenomenul ce se mentine neintrerupt, arzand continuu in peisajul autohton si cel basarabean -
FUEGO.
Prezent pe scenele din Republica Moldova, cu spectacole extraordinare, de 12 ani, FUEGO revine si in aceasta primavara cu un concert de zile mari, inchinat dragostei si
muzicii de calitate.
Astfel, pe
11 martie 2014,
la
Palatul National "Nicolae Sulac" din Chisinau,
FUEGO
va sustine spectacolul
"A MAI TRECUT UN AN".
Manifestarea incheie grandiosul eveniment care se desfasoara anual in Basarabia - Festivalul international "Martisor 2014".
"A MAI TRECUT UN AN"
reprezinta plecaciunea muzicala sincera, facuta de FUEGO in fata admiratorilor sai. Spectacolul este descris de artist ca fiind o poveste a dragostei, a sentimentelor ce nu pot fi transmise decat prin muzica.
Acesta va dura 2 ore, 100% live, PAUL SURUGIU fiind acompaniat pe scena de catre "ANGRY LIVE BAND", o trupa de profesionisti, cu numeroase premii si turnee internationale, care va canta impreuna cu el, cele mai frumoase si indragite refrene, de la inceputul carierei pana astazi, precum si noutati, piese create special pentru acest eveniment.
Iata ce transmite FUEGO cu privire la crezul sau, la parcursul catre succes si la concertul de la Chisinau:
"Multi m-au intrebat cum mi-am faurit parcursul, reusind sa ma mentin. Raspunsul il poate oferi doar publicul. De ce? Pentru ca eu am facut totul cu sinceritate. Am ras, am plans, mi-am pus sufletul in cantec pe scena, m-am dezvaluit asa cum sunt.
Arta in sine implica devotament, dar fara sinceritate, toate ar fi in zadar. Orice ai face, ai spune, ai canta, trebuie simtit de tine, de artist, si-apoi de ceilalti. Acesta mi-e secretul: sunt un artist sincer, simplu, care canta ce simte si simte ce canta. Nimic nu e mai presus de asta!
Va astept, asadar, pe toti cei care doriti sa pretuim iubirea impreuna, la Chisinau! Fie ca sunteti din Romania sau din Basarabia, muzica ne va uni intr-un singur glas in martie, luna primaverilor vesnice si a povestilor frumoase!"
Paul Surugiu - FUEGO
Persoanele din Romania care doresc sa participe la concert, isi pot procura biletele sunand la Casa de bilete a
Palatului National din Chisinau,
numar de telefon: 0040 2221 3544.

Un comentariu:

  1. IL IUBESC F.MULT PE FUEGO SI ABIA ASTEPT SA VINA LA IASI PE 25 MARTIE.AS VREA DE LA EL UN CD CU ULTIMUL LUI ALBUM.VIO DIN IASI

    RăspundețiȘtergere