~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

duminică, 5 ianuarie 2014

FUEGO - invitat la "Romaniada"

Fuego face senzatie in Israel

Este vremea in care artistii, dupa perioada agitata de la finele anului trecut, se relaxeaza acum, incercand sa gaseasca resursele necesare pentru a continua si pentru a avea inspiratie. Insa nu este si cazul lui Fuego, care gaseste aceste resurse, in publicul sau si in dragostea pe care admiratorii i-o ofera de fiecare data cand urca pe scena.
Astfel, dupa turneul epuizant, care s-a jucat, in luna decembrie, cu casa inchisa in toata tara si dupa Sarbatorile de iarna petrecute tot pe scena, artistul a plecat, la inceputul acestui an (ce se anunta a fi unul destul de incarcat), in Israel, la cea de a IX-a editie a festivalului romanilor de pretutindeni,
"ROMANIADA".
Aceasta manifestare artistica se desfasoara anual, in statiunea Eilat, in
apropiere de Egipt.
Paul Surugiu, impreuna cu un grup de artisti valorosi, prieteni:
Mirabela Dauer, Teo Trandafir, Aurelian Temisan, Cristina Stamate, Raoul, Cornelia Catanga si Aurel Padureanu,
le reamintesc romanilor din Israel, prin muzica lor, prin legatura puternica pe care o au cu Romania, ce inseamna sa fii roman, romantic, nostalgic, implinit.
Recitalul sustinut de Fuego, in cea de-a doua seara a evenimentului, s-a dovedit a fi un succes neasteptat, toti cei prezenti la festival ridicandu-se in picioare, aplaudand si cantand impreuna cu el cele mai frumoase refrene ale sale, precum si piesele
lansate in 2013.
Un moment inedit l-a reprezentat interpretarea in ebraica a unui cunoscut cantec autohton, lucru apreciat de cei peste 1000 de spectatori.
"Prezenta mea in Israel, pentru al doilea an consecutiv, in cadrul "Romaniadei", e o onoare. Sa stiu ca prin muzica mea, prin cantecele si vocea mea, aduc notiunea de "acasa" mai aproape de cei pentru care acasa reprezinta, de multa vreme, o istorie, e o senzatie inexplicabila.
Pentru noi, artistii, e important sa stim ca publicul ne aplauda, ne apreciaza, ne iubeste. Dar aici se stabileste o legatura diferita.
Peste tot intalnesc public deschis, dornic de a primi mesajul meu si de a asculta, cu inima plina, acordurile pieselor mele, dar in Israel, la romanii ale caror povesti de viata te cutremura, se potriveste ca toata starea sa fie dublata de respectul pe care ti-l poarta si de intensitatea cu care simt cel mai banal cuvant rostit in limba in care s-au nascut, in al carei leagan au crescut si care, intr-un fel sau altul, e parte din ei.
Ma bucur ca in acest an, am fost alaturi de o echipa minunata, de oameni dragi mie, de adevarate valori ale Romaniei noastre mari, Mirabela Dauer - un monument al muzicii romanesti, o voce si un timbru inconfundabile, Teo Trandafir - expresia profesionalismului si a decentei, a calitatii si a umorului in televiziune, cea care mi-a fost alaturi la inceputul carierei, acordandu-mi incredere si sprijin, precum si de colegii mei, Cristina Stamate, Aurelian Temisan, Raoul, Cornelia Catanga, Aurel Padureanu, pe care ii respect si ii apreciez pentru seriozitatea de care dau dovada in parcursul lor.
Si pentru mine, prezenta in Israel vine cu amintiri. Ultima vacanta in care am fost alaturi de tatal meu, s-a petrecut aici, avand si acum in minte, imaginea chipului sau, implinit, pentru ca ma vedea pe mine implinit, satisfacut ca visul sau, cel de a ajunge la Mormantul Sfant, a ajuns la realitate. Cu nostalgie ma gandesc la el, dar am bucuria ca am reusit, sa-i aduc zambetul, chiar aici, in leaganul spiritualitatii. Tocmai de asta spun, pentru toti cei ce aveti parinti sanatosi, alaturi de voi, pretuiti-i, oferiti-le momente unice, fericiri marunte, caci atunci cand nu vor mai fi, imaginea acestor fericiri va va insoti in permanenta."
Paul Surugiu - Fuego

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu