~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

sâmbătă, 21 decembrie 2013

Fuego, aplaudat 10 minute...

... dupa concertul de la Timisoara. Fanii nu l-au lasat
sa plece de pe scena.

Turneul din acest an al lui Fuego, in tara, a fost, se pare, unul extrem de asteptat de fani. Nu numai ca fiecare spectacol s-a tinut cu casa inchisa, biletele epuizandu-se cu mult timp inainte, dar publicul nu a vrut sa-l mai lase pe artist sa coboare de pe scena.
Turneul de anul acesta este unul cu totul special. "Din lumina unui Craciun" a inceput pe 7 decembrie si se incheie pe 23 decembrie, cu un concert extraordinar la Bucuresti, la Palatul National al Copiilor, incepand cu ora 19.00. Fuego are alaturi de el, pe scena, o orchestra de camera, profesionisti ai Filarmonicii de Stat din Pitesti, condusa de concert-maestrul Madalin Sandu, vestimentatiile acestora, precum si cele ale artistului, fiind realizate de catre Doina Levintza.
Ca in fiecare an, admiratorii lui Fuego au umplut salile de spectacol pana la refuz, fiecare concert jucandu-se, pana in prezent, cu casa inchisa.
La Timisoara, la Opera Nationala, Fuego a fost aplaudat de catre spectatori, timp de 10 minute, fara intrerupere, demonstrand astfel, ca respectul publicului pentru munca si pentru activitatea sa, care au inceput in urma cu 20 de ani, este unul desavarsit.
"Nu ma intrebati daca am impodobit bradul, pentru ca am facut asta de mult, dragii mei. Mama se ocupa de aceasta operatiune in fiecare an, doar nu am compus degeaba, acum 14 ani, colindul care e acum pe buzele tuturor. Apropo de el, hotarasem ca in acest turneu sa nu interpretez piesa. Publicul meu, insa, nu concepe un spectacol cu mine, fara acest cantec, desi eu am lansate
10 albume de Craciun.
Si nu exista bucurie mai mare pentru mine decat aceasta, sa vad ca oamenii canta, fredoneaza piesa, aplauda, se ridica in picioare, imi fac surprize.
Am fost onorat sa stau pe scena timp de 10 minute la Timisoara si sa primesc, cu emotie si responsabilitate, aplauzele celor care pretuiesc arta si apreciaza munca mea.
Va doresc tuturor Sarbatori luminate, incununate de tot binele posibil!",
a declarat Fuego pentru WOWbiz.ro, imediat dupa concertul sustinut la Timisoara.
In cadrul aceluiasi turneu, artistul lanseaza si un album special de colinde si cantece de Craciun, care se bucura de apreciere din partea publicului, el fiind o veritabila radiografie sonora a iernii, cu piese speciale si linii melodice ample.
Pentru a urmari un material video de la acest concert, accesati:
Sursa: "WOWbiz"
21 decembrie 2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu