~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

miercuri, 11 decembrie 2013

"Din lumina unui Craciun"... la Iasi

10 decembrie 2013 - Iasi
Teatrul National
"Vasile Alecsandri"
Bucurie, emotie, caldura, iubire, speranta, implinire...
Click pe foto
Motto:
"In suflet, eu te-astept mereu
Si te voi pastra toata viata!"
"Am luat traista la spinare
Si-am plecat la colindat..."
Discutii serioase despre cadourile Mosului... si, pentru ca Mosul sa vina, neaparat trebuie sa-i cantam ceva inainte...
"Viata merge inainte,
Dupa cum eu astazi cant..."
"Leru-i ler si iarasi ler...
V-aduc stelele din cer,
Ca e noaptea de Craciun,
Noaptea gandului cel bun."
"De ce n-am venit la timp,
Mama, ca sa te colind?
De ce, oare, tata bun,
N-am venit cu Mos Craciun?"
"Parfumuri discrete plutesc
Cand e cozonacul pe masa
Si-n bradul de-argint,
Farame de timp
Asteapta Craciunul... ACASA."

"Colind tara dintre munti..."
"Colindam, colindam iarna,
Pe la usi, pe la feresti...
Colindam, colindam iarna,
Cu colinde romanesti..."
"Craciunule, cat te astept!
De-un an am sperat seara-aceasta...
O inima-mi bate, imi bate in piept,
Emotia-mi umple fereastra!"
Talentatii instrumentisti ai
Filarmonicii din Pitesti...

Si... cum orice inceput are si un sfarsit, va spunem...
Pe curand!
Dar, pentru mai multe imagini din cadrul turneului
"Din lumina unui Craciun",
va invitam sa vizitati si pagina noastra de Facebook, accesand link-ul:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu