~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

miercuri, 18 decembrie 2013

De Craciun, Fuego asculta...

... colindele altui artist

Fuego a marturisit, joi seara, ca in perioada Craciunului nu ii place sa isi asculte melodiile, ci prefera sa puna colinde interpretate de Stefan Hrusca. Fuego a declarat pentru Kanal D ca intre el si Stefan Hrusca nu exista o rivalitate, asa cum s-a scris in presa, ci din contra.
"Stefan Hrusca este colindatorul pe care l-as asculta tot timpul de Craciun. Mie nu imi place sa ma ascult pe mine. Ma duc la cumparaturi si imi aud vocea mea. Nu imi place. Eu nu vreau sa ma ascult pe mine. Lumea poate sa ma asculte.
Eu ascult alta muzica.",
a declarat artistul.
Fuego este constient de faptul ca cea mai cunoscuta melodie a sa este "Impodobeste, mama, bradul!", dar nu se plange de acest lucru.
"Melodia asta a ramas intiparita in minte... E inevitabil. Cand pui globul in brad, te gandesti la cantecul asta.
Eu cant piesa asta de 14 ani...",
a adaugat el.
Sursa: Ziare.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu