~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

marți, 3 decembrie 2013

10 decembrie 2013 - "Un dar de Craciun"

Fuego si "Libertatea"
lanseaza un nou CD

Se spune ca de Craciun se cuvine sa ne impacam cu noi insine, in permanentele noastre neimpacari, sa ne gasim linistea si resursele necesare pentru a continua. Intr-adevar, toate la un loc fac ca Sarbatorile sa fie complete, dar poate cel mai important este sa fii alaturi de cei dragi. Si poate ca nu degeaba luna ce incepe, poarta o denumire atat de sugestiva - "Luna cadourilor", caci... doar acum putem oferi ganduri pentru care nu cerem socoteli, iertari si impliniri, sperante si vise, planuri si daruri.
Un dar simbolic, muzical, va ofera si "Libertatea", impreuna cu Fuego, marti, 10 decembrie, cand, in exclusivitate, va fi lansat albumul de colinde
"Un dar de Craciun",
o colectie de exceptie, care cuprinde cele mai frumoase si mai sensibile cantece de sarbatoare ale artistului, precum si noutati incluse pe noul material discografic -
"Din lumina unui Craciun".
"UN DAR DE CRACIUN este cadoul pe care eu, in complicitate directa cu "Libertatea", vreau sa vi-l daruiesc, ca simbol al pretuirii mele si-al dragostei pe care vi le port. Colectia de piese adunate in acest album este, cred eu, sincera, asa cum simt ca ar fi Craciunul.
Asta simt si am impresia ca vad de Sarbatori, in jurul meu, sinceritate, voie buna, impacare cu sine si multa caldura oferita in dar, caci vreau ca darul pe care il oferiti celor dragi cu ocazia Nasterii Mantuitorului, in semn de recunostinta, in loc de colinda, sa fie acest album eveniment.
Imi doresc pentru voi, pentru toti cei apropiati, cei care imi ofera pace si liniste, Sarbatori in care sa va simtiti cu adevarat voi, romani, iubiti de zambete, blanzi, cu sufletul deschis, primitori de colinda, intr-un Rai luminat."
Paul Surugiu - Fuego
Sursa: "Libertatea"
3 decembrie 2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu