~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

joi, 12 septembrie 2013

14 septembrie 2013 - "Familia Favorit"


O mult-asteptata reintalnire cu
Fuego, Irina Loghin
si Gheorghe Turda

Sambata, 14 septembrie a.c., incepand cu ora 21.00, "Familia Favorit" revine in casele dumneavoastra, prin intermediul micului ecran, cu o noua editie speciala, dedicata, de aceasta data, celor doi mari artisti, parinti de suflet pentru Paul Surugiu - Fuego, personaje principale ale indragitului videoclip "Impodobeste, mama, bradul!",
Irina Loghin
si
Gheorghe Turda.
 Voci de exceptie ale folclorului romanesc, interpreti admirati si iubiti de publicul de toate varstele, Irina Loghin si Gheorghe Turda vor fi protagonistii imaginilor de colectie din arhiva emisiunii
"Familia Favorit".
"Irina Loghin este mama sufletului meu. Alaturi de ea am invatat ce inseamna sa gestionezi succesul, cum sa fructifici fiecare sansa si poate cel mai important, am descoperit cu adevarat minunile si bijuteriile muzicale ale folclorului autentic. Ii multumesc pentru fiecare povata, onorat fiind de toate sfaturile primite din partea sa si ii mai multumesc, cu profunda recunostinta, pentru faptul ca reprezinta cu cinste, cantecul popular romanesc. Cand spui folclor, spui involuntar Irina Loghin.
Ghita Turda, tatal meu in videoclipul atat de comentat "Impodobeste, mama, bradul!" este un roman. Asa cum eu putini am intalnit. Generos in fapte si sfaturi, dedicat vocatiei sale, sensibil, Gheorghe Turda este una dintre comorile noastre si un bun de consum national."
Paul Surugiu - Fuego
Va invitam, asadar, sa nu ratati nici in aceasta saptamana, emisiunea "Familia Favorit", transmisa de postul Favorit TV, sambata, cu incepere de la ora 21.00.
Vizionare placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu