~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

luni, 26 august 2013

FUEGO --- premiera muzicala: "STEA"

Fuego:
"Cantul meu va fi pentru toti o... STEA ce ne va uni in permanenta..."

"Dragii mei,
Noua melodie -
"STEA"
- este o parte din ceea ce inseamna legatura noastra, transpusa in cantec. Un cantec ce a fost realizat in exclusivitate pentru voi, pentru a pune pecete pe ceea ce inseamna artist si public, toate cumulate intr-o singura stea.
Piesa "STEA", compusa de Eugenia Carabut Andries, pe versurile celui supranumit "al doilea Vieru", Vasile Romanciuc, si orchestrata de Vitalie Andries, in studioul "EVA Production Studio" - Chisinau, v-o dedic, in prima auditie, ca simbol al dragostei pe care o nutresc pentru toti cei care ma sustin, simt ca muzica mea le este alinare si cred in continuare ca muzica de calitate va dainui peste vremi.
Va multumesc, asa cum stiu cel mai bine, prin cant, iara cantul meu va fi pentru toti o stea ce ne va uni in permanenta!
Steaua noastra!"
Paul Surugiu - Fuego

4 comentarii:

  1. Buburuza visatoare27 august 2013, 01:22

    Un nou capitol din POVESTEA NOASTRA scris... "pe a cerului foaie albastra", intepretat de o voce - "STEA" in muzica usoara romaneasca!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. "Inima mea, inima ta... IUBIREA le-aduna-ntr-o singura STEA!"
    Poate ma repet, dar... mi-e asa de draga piesa, cu atat mai draga cu cat, primim atata IUBIREEE dintr-o sclipire de STEA!

    RăspundețiȘtergere
  3. ... si uite asa, continui sa visez , uitandu-ma la cerul instelat si cautand steaua care ne face mai buni, mai iubitori, plini de sperante si, de ce nu , mai increzatori. Frumoasa piesa si , evident, interpretarea .

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoase versuri!

    RăspundețiȘtergere