~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

vineri, 24 mai 2013

O fila din povestea noastra, asternuta...

... pe-o aripa de cant
MUZICA si VOI sunteti...
ZBORUL meu!

Pentru cei care ma cunosc, de mult timp nu mai este un secret: "Fluturii" Irinei Binder - "... o poveste despre dragoste, despre secrete, despre greseli, despre alegeri, despre pierderi si despre deziluzii... o poveste de viata care merita spusa" (Irina Binder - "Fluturi"), Irina insasi - o minune de fata (desi inca nu am avut privilegiul si bucuria de a ne cunoaste personal, traiesc zi de zi cu impresia ca ne stim de-o viata!), scrierile sale atat de fascinante (Irina Binder)... toate acestea fac parte din universul meu...
Si-acest mic univers, atat de simplu, dar totodata atat de curat si frumos, este completat de muzica artistului pe care noi toti de-aici il purtam in suflet, Paul Surugiu – Fuego.
Stiu, cu siguranta multi dintre cei care citesc acum, aceste randuri, nu inteleg legatura intre Irina si Fuego... E si normal sa fie asa. Aparent, legatura nici nu exista. Si totusi, aparentele pot fi inselatoare, nu-i asa? Dar legatura exista... Nici eu nu am sesizat-o pana intr-o zi in care am primit "Fluturii" Irinei. Si cum nimic nu este intamplator pe acest pamant, ci toate sunt randuite cu buna stiinta, in aceeasi perioada, Fuego lansa noua melodie -

"Un fluture sunt..."
M-am regasit si ma regasesc pe deplin in versurile atat de sensibile, frumos creionate de Irina la inceputul primului volum, pentru ca ea a reusit sa sintetizeze magnific, in doar cateva randuri, intreaga poveste a vietii mele si... sunt convinsa ca si a multora dintre voi.
Versurile calde ale Mariei Stoianov, interpretate cu atata daruire de catre Fuego, nu au facut decat sa vina ca o continuare si sa completeze povestea mea, povestea vietii mele si-a universului in care-mi conturez,

zi de zi, existenta...
Exista, oare, o persoana care nu a tinut macar o data in palmele sale, un fluture? Sunt mici, au aripile atat de fragile... Admirandu-i, anul acesta, i-am privit, pentru prima oara, cu ochii sufletului meu si, dincolo de zborul lor vesel, zglobiu, am descoperit nu doar culoarea aripilor, ci... puterea lor nemarginita...
Daca am invatat ceva de la ei, au fost:
~ TRUDA pe care o depun, ore la rand, pentru a se elibera din spatiul prea mic si prea intunecat al coconului; ore, zile adunate pentru a-si elibera corpul, aripile, pentru a zbura doar cateva clipe (traiesc foarte putin, uneori

nici macar o zi!),
~ ODIHNA, mai precis locul ales cand, impreunandu-si aripile obosite, poposesc pe verdele firelor de iarba, pe generoasele petale de flori, in palmele oamenilor, dar... nicicand pe pamant!
De la "Fluturii" Irinei am invatat sa nu privesc in urma mea, am invatat sa arunc undeva "durerile si dezamagirile, mi-am luat speranta, visele si increderea si mi-am continuat drumul". Iar melodia lui Fuego, ori de cate ori o ascult, desi aparent trista, mie imi reda optimismul...
... daca as fi un fluture, v-as spune ca aici este coltul meu de Rai, aici poposesc de cate ori sunt trista, dar si vesela, dezamagita, dar si increzatoare... Vin aici mereu, de cate ori imi este bine si, mai ales, de cate ori imi este greu, pentru ca:
MUZICA si VOI... sunteti, de fapt,

ZBORUL MEU!!!
Va multumesc voua, celor care-mi insotiti

zborul spre inalt!
Dar mai ales... va multumesc voua, celor care ati renuntat la acest zbor, alegand alte povesti, pentru ca voi sunteti cei care m-ati ajutat sa-mi regandesc sistemul de valori, sa caut si sa gasesc raspunsuri la ceea ce poate multi nu cred ca ar avea raspuns, sa-mi dau seama cu adevarat pe cine e bine sau nu sa ai alaturi pe drumul vietii...
Da, e o zi speciala si e doar inceputul pentru ceea ce va urma in zbaterea mea (a noastra) de aripi 
pe-aceasta lume...
Cu prietenie si mult drag, va imbratisez pe toti...
Raluca

3 comentarii:

  1. Curatenia din suflet si din minte fac frumusetea lumii! Sa zbori ,Raluca ,zbor lin ,ascendent,pe cer limpede si insorit lasand in urma rau,urat,tristeti,necazuri!Avanta-te spre inaltimi ,caci locul tau e sus,unde nu ajung decat spiritele inalte si inaripatele puternice!
    La multi ani cu toata inima!
    Visele sa se implineasca!

    RăspundețiȘtergere
  2. Inimile curate si spiritele libere dau frumusetea acestei lumi !Zboara spre inaltimi ,Raluca , fara frica alaturi de inaripate puternice pentru ca intreg vazduhul este al vostru !
    Un nou inceput ,alte sperante,zbor neintrerupt...
    Din toata inima,
    LA MULTI ANI!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nicoleta Dena25 mai 2013, 19:39

    Stai!
    Ramai in viata mea
    Chiar si pret de-o clipa,
    Sa-mi bucuri inima!

    RăspundețiȘtergere