~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

vineri, 12 aprilie 2013

"Balada pentru tata"


"Parintii - falnice visuri de stele ce-aluneca in asfintitul vremilor, pana la capatul si inceputul nostru continuu..."
Fuego ii dedica tatalui sau o piesa "In memoriam"
 
"Parintii n-au sa plece niciodata.
Raman aici cu noi, sunt flori de fan.
Iubesc la fel de esti baiat sau fata,
In ganduri doar copiii lor raman.

Copiii si parintii cei cuminti,
Adesea coplesiti de suferinti,
Duc vesnicia-n suflet si in dor,
Atat de calzi, mereu la locul lor..."
Carmen Aldea Vlad
Fuego i-a dedicat tatalui sau, Ioan Surugiu, decedat in 2010, o piesa intitulata
"Balada pentru tata",
ce exprima, atat in versurile sensibile, cat si in linia melodica, dragostea pe care artistul i-a purtat-o celui ce i-a ghidat pasii pe drumul muzical si l-a sprijinit in toata activitatea sa.
Cantecul, inclus pe cel mai recent material discografic al lui Paul Surugiu - "O lacrima de cantec", primul dublu CD din cariera sa, lansat in turneul national cu aceeasi denumire, sustinut de artist in luna martie, este compus de Marius Cristi Popa. Impresionantele versuri, interpretate cu emotie de catre Fuego, sunt scrise de
Carmen Aldea Vlad.
"Am acceptat sa interpretez aceasta piesa si sa o editez pe album, tocmai pentru ca in aceasta perioada s-au implinit trei ani de cand tatal meu a trecut in nefiinta. Nu mi-a fost usor la inregistrari si cu siguranta imi va fi dificil sa interpretez melodia si in concerte. Asta pentru ca imi aminteste de cel ce mi-a fost sprijin si sfatuitor, mentor si bun parinte.
Momentul in care tatal meu a disparut dintre noi, a insemnat si momentul in care mi-am pierdut si eu jumatate de existenta, caci pentru mine, parintii au fost si vor fi, pentru totdeauna, cea mai mare bogatie de pe pamant, mi-au cantat existenta si mi-au conferit sensul pe-aceasta lume.
Tocmai de aceea am ales ca pe noul album, sa creez un moment special, inaltat parintilor, din mai multe piese, si despre mama si despre tata, clipe de sinceritate, o impletire de versuri si linii melodice asezate armonios, faurite pentru a readuce un moment de esenta si tihna."
Paul Surugiu – Fuego
De asemenea, pe 11 martie, interpretul a sustinut un grandios concert in Basarabia, denumit "Iubirea infloreste primavara", spectacol pe care l-a dedicat in intregime tatalui sau.

Un comentariu:

  1. O piesa sensibila....emotioneaza prin interpretarea de exceptie a lui Paul, prin versuri, prin linia melodica....cu atat mai mult cu cat treci si tu printr-o astfel de experienta neplacuta; insa in viata asta ne este dat sa trecem prin multe ...fie bune, fie rele....pe care le depasim mai usor cu speranta ca devenim mai puternici si ca....de acolo, de sus ne calauzeste pasii...

    RăspundețiȘtergere