"CRĂCIUNU' NOSTRU-I ROMÂNESC" - turneu naţional (decembrie 2014)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

luni, 14 ianuarie 2013

"Viata noastra"


Fuego: "Darul meu e... Muzica"

"Asta-i viata mea...
Ca o melodie,
Zambet si amor,
Cantece de dor..."

"Viata noastra"
Muzica: Yan Raiburg, Versuri: V. Dulce
Album "Clar de luna" - Euromusic
Cluj Napoca, 2007
  
Pentru realizarea acestui montaj video, s-au folosit fotografii din arhiva personala a artistului Paul Surugiu - Fuego, realizate in cadrul spectacolului extraordinar
"Darul meu e muzica",
sustinut la Teatrul "Alexandru Davila" - Pitesti, in data de 10 ianuarie 2013.

4 comentarii:

  1. Felicitari,draga Raluca!Foarte frumos videoclipul!Multumim!

    RăspundeţiȘtergere
  2. Frumoase imaginile din spectacolul de la Pitesti. Va multumim ca impartasiti cu noi momentele speciale din cariera acestui artist desavarsit. Felicitari Fuego!

    RăspundeţiȘtergere
  3. "Darul meu e muzica"....si nu numai; ne-a oferit ca de fiecare data emotie, caldura, muzica de calitate,toate marca "Paul Surugiu" - o atmosfera festiva...
    Felicitari si pentru acest spectacol!

    RăspundeţiȘtergere
  4. "Port noroc" sustinea Paul in spectacolul de la Pitesti...intr-adevăr am fost norocosi cei prezenti in sala, avand parte de o seara minunata!

    RăspundeţiȘtergere