~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

sâmbătă, 25 august 2012

  
FUEGO - "Artist al Poporului"

"Ma daruiesc, cu toata fiinta, cantecului; sunt fascinat cand descopar ca exista oameni de valoare, care-mi apreciaza munca, talentul, efortul, dorinta mea de a fi un Artist complet, de a ajunge la sufletele
celor care ma asculta.
De zece ani cant cu drag moldovenilor de peste Prut, ii iubesc, ii pretuiesc, sunt impresionat de dragostea si respectul pe care mi le poarta. Prin cantecul meu, prin muzica mea, am intins o punte de lumina si iubire intre cele doua tari, am fost unul din mesagerii cantecului romanesc la Chisinau.
Titlul de "Artist al Poporului" imi innobileaza sufletul, ma invaluie intr-o aura stralucitoare, pe care nu speram sa o port vreodata.
Permiteti-mi ca aceasta bucurie sa o dedic si memoriei marelui poet Grigore Vieru, care in ultimii ani de viata si-a deschis poarta sufletului spre mine, daruindu-mi o parte din creatia sa, pe care eu am pus-o pe muzica si am daruit-o cu iubire publicului meu drag. Cu aceasta ocazie speciala pentru mine, multumesc publicului de pe cele doua maluri ale Prutului."
Paul Surugiu - Fuego
(Moldpres)

8 comentarii:

  1. Felicitari pentru titlul acordat de presedintele Rep. Moldova! Si noi, romanii, te iubim si-ti apreciem repertoriul deosebit!!! Sint de virsta mamei tale,sint terapie pentru suflet toate cintecele interpretate de tine.Am si eu "singe basarabean", bunica de pe tata a fost basarabeanca, sint deosebiti fata de noi, mult mai sensibili.Toti avem o misiune pe pamint,ai fost ales de D-ZEU sa ne bucuri!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imensa este bucuria la vestea ca PAUL CIPRIAN SURUGIU a primit inalta distinctie "ARTIST AL POPORULUI", oferita de presedintele Republicii Moldova.
    Desigur,iubit enorm fiind de romanii moldoveni, pentru care Paul este artistul numarul 1 al tuturor romanilor, alesii statului, oameni cu dreapta coloana vertebrala, stiu sa aprecieze si recompenseaza adevaratele personalitati artistice.
    Certitudinea bucuriei cantului si artei minunate, fara de tagada, este inca o data confirmata!
    Sunt fericita...in aceste vremuri stirbite in valori de marca ale artei romanesti, Paul imbogatind genial divinele daruri artistice prin stralucirea mintii sale, va dainui vesnic in spiritul poprului roman! Copii il asculta cu atentie, ii fredoneaza melodiile, il iubesc! Ei vor reda frumusetea spiritului poporului roman avandu-l ca model pe minunatul artist binecuvintat de Dumnezeu.
    Felicitari fierbinti, stralucitor Paul, Fuego!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Un ochi rade ,altul plange...asa am primit eu vestea aceasta!
    Sunt bucuroasa ca Fuego a primit distinctia oferita de presedintele Republicii Moldova ,actiune motivata de intregul demers artistic din ultimii 10 ani,dar in acelasi timp traiesc cu regretul ca noi nu suntem in stare sa ne onoram valorile !
    Felicitari Fuego,felicitari Moldova !Cu drag,Laura G.

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari, Paul, pentru intregul demers artistic promovat atat in tara cat si in strainante. Meritele iti sunt recunoscute, iata, prin intermediul acestor distinctii! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari, Paul pentru distinctia obtinuta!
    Ne bucuram nespus astfel de demersuri din partea autoritatilor, cu atat mai mult cu cat vorbim de cele din Republica Moldova.

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitari pentru titlul onorific primit chiar de ziua ta! Bravo, ne bucuram pentru tine!

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitari,Paul,din tot sufletul!Indiferent de ce vor spune unii sau altii,aceasta distinctie incununeaza perioada din cariera ta artistica de pana acum,rasplateste noptile nedormite,munca asidua si admiratorii pe care ai reusit sa ti-i atragi in toti acesti ani.Totodata,titlul de "Artist al Poporului"...cred ca deschide,de fapt,un nou drum in viata ta pe plan artistic...Mult succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  8. Bravo, Paul! Toate felicitarile ti se cuvin.O noua treapta in ascensiunea ta...

    RăspundețiȘtergere