~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

vineri, 20 aprilie 2012

Festivalul "George Grigoriu"


FUEGO - recital la
Festivalul International de Muzica "George Grigoriu" 

In perioada 18 - 20 mai 2012, se va desfasura la Braila, cea de-a VIII-a editie a
 Festivalului International de Muzica Usoara
„George Grigoriu”, 
eveniment organizat de Consiliul Judetean Braila, Centrul Judetean pentru Conservarea si Promovarea Culturii Traditionale Braila, Uniunea Compozitorilor si Muzicologilor din Romania, Societatea Romana de Radiodifuziune, avand ca scop promovarea muzicii autentice, afirmarea si lansarea tinerelor voci, stimularea valorilor interpretative, in vederea plasarii lor in elita muzicii romanesti si internationale. 
"Ma simt onorat ca in cadrul acestui festival, pe data de 18 mai, sa sustin un recital, in semn de omagiu adus mentorului meu spiritual, George Grigoriu, cel care m-a deslusit, m-a inteles, a stiut sa ma lase sa cresc fara sa ma umbreasca, a crezut in mine si caruia ii port o vie recunostinta." 
Paul Surugiu - Fuego
"Maestre, buna seara spun
Oriunde-ati fi... in nori, in fum.
Debutul bun mi l-ati marcat,
In muzica m-ati indrumat.
Punand definitiv pariu
Cu arta, George Grigoriu,
Eu cred ca nu v-am inselat
Increderea... si am cantat.
V-am pomenit in acesti ani
De cand plecat-ati la titani,
In corul lor de heruvimi,
Acolo sus, printre lumini.
In mine-i tot ce mi-ati lasat
Si-n muzica m-ati invatat,
Ca doar talentul nu-i de-ajuns,
De cate ori am ras si-am plans?
Ma auziti? Eu stiu ca da,
Sunteti pe-aproape, pe-undeva
Si an de an la festival,
Intr-un moment omagial,
La mine-n suflet va gasesc.
Cu plecaciuni, va multumesc!"
Carmen Aldea Vlad 
Puteti urmari recitalul lui Fuego, pe TVR 3, cu incepere de la ora 22.00.
Vizionare placuta! 

2 comentarii:

  1. Sper din toata inima sa pot ajunge la Braila, la acest prestigios Festival, unde va canta Fuego.
    Ar fi mare bucurie sa-l revedem dupa doua luni!
    Succes, Paul!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mirella C-B (braila)5 mai 2012, 19:57

    Eu voi fi prezenta la acest recital atata timp cat Paul va fi prezent chiar in orasul meu natal . Deja am bucuria si emotia revederii pe scena a lui Paul !!! Voi fi iarasi purtata pe aripi de vis datorita glasului si melodiilor in interpretarea minunatului artist Paul-Surugiu FUEGO !!!! Am o mare , mare bucurie ajunsa pana la extaz stiind ca pe 18 Mai voi reasculta vocea minunatului Paul-Surugiu FUEGO si daca voi fi intr-adevar norocoasa voi reasculta melodia mea preferata din repertoriul marelui artist si anume '' Destin ''....Te astept Paul cu inima si bratele deschise pe scena Festivalului ''George Grigoriu '' festival in cinstea compozitorului care ti-a influentat putin cariera artistica !!! Succes !!!

    RăspundețiȘtergere