~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

vineri, 1 octombrie 2010

Octombrie 2010 - FUEGO la Favorit TV

"Familia Favorit"

In cursul lunii octombrie a.c.,
Paul Surugiu - FUEGO
va invita in fata micilor ecrane, in fiecare sambata, incepand cu ora 18.00,
dupa cum urmeaza:

- 2 octombrie - "Familia Favorit" (editie speciala: Sava Negrean Brudascu
- partea I)

- 9 octombrie - "Familia Favorit" (editie speciala: Sava Negrean Brudascu - partea a II-a)

 - 16 octombrie - "Familia Favorit" (editie speciala: Maria Loga)

- 23 octombrie - "Familia Favorit" (editie speciala: Irina Loghin si Alesis).

19 comentarii:

  1. felicitari pentru emisiune!
    alina

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Paul, iti scriu de la mare departare, tocmai din India, aici unde m-au purtat... "valurile vietii".
    Desi ma aflu atat de departe, vreau sa-ti spun ca prin intermediul melodiilor tale, ma simt aproape de casa, mai mult ca niciodata.
    Da, poate n-o sa-ti vina a crede, dar da, chiar si aici, in indepartata Indie, acordurile muzicii tale si versurile tale se fac auzite destul de des. Si vreau sa-ti spun ca am prieteni de aici care te asculta si te plac, desi nu inteleg mare lucru. Incerc sa le traduc versurile de fiecare data, dar desigur ca nu se mai pastreaza acelasi farmec, asa cum este in limba romana.
    Probabil la noi nu vei ajunge niciodata, dar eu sper sa te vad intr-o buna zi. Daca nu aici, poate macar in Romania, in Iasul meu iubit, unde mergi destul de des din ce stiu eu. Ajung greu acasa, dar tu-mi aduci "casa" chiar si aici, fara sa stii.
    Multumesc, Raluca, pentru tot ce faci pentru Paul si pentru noi, admiratorii sai.
    Frumos scriau fetele de pe acest blog, ca sunteti o familie. E meritul lui Paul si, implicit, meritul tau, ca ai reusit sa-i capeti increderea si iti faci treaba cu mult drag si multa corectitudine. Felicitari amandurora! Sunteti o echipa perfecta si sper sa colaborati multi ani de-acum inainte, sa ne tineti la curent cu toate noutatile. Va sarut de aici, de departe si vreau sa va pastrez mereu aproape de sufletul meu!
    Cu multa prietenie, Amelia

    RăspundețiȘtergere
  3. Asteptând editia de sâmbãtã a emisiunii „Familia Favorit” intitulata sugestiv „In fata oglinzii”, aş vrea sa va spun o „POVESTIOARA”….

    „ Un intelept traia in lume.
    Intr-o zi , unul din discipoli, ii spuse:
    - Maestre, nu stiu cum sa fac sa fiu fericit..Invaţã-mã!
    Maestrul il privi lung, si apoi ii darui o oglindã:
    -Fii fericit!-ii spuse grãbit si plecã…
    Discipolul rãmase incremenit cu oglinda in mânã...
    ***
    Trecurã ani si ani..pânã intr-o zi, când maestrul il zari pe discipol senin, zâmbind cerului, cu o luminã in ochi pe care nu o cunoştea...
    -Ei,- il intrebã- ai aflat?
    -Da- ãaspunse discipolul-am aflat ca: ”Esenta tuturor lucrurilor o gasesti in tine. Nimeni nu-ti va putea oferi fericirea.. numai tu. ..”
    Când cineva te intrebã:
    -Esti fericit?.. ce rãspunzi?!
    -Da, sunt fericit!..Aceasta ce inseamna?! Inseamnã cã te-ai gãsit pe tine cel adevarat... Si ca te simti bine in pielea ta.. Te uiti in oglinda si te recunosti:
    -Da, eu sunt ceea ce sunt..acela...si-s tare frumos, pentru ca am sufletul curat!!
    Acum, cred ca am inteles ca fericirea nu se invata, ci se descopera in sine...
    Iar pentru aceasta nu ai nevoie de nimeni din afara ta ca sa ti-o ofere... Ci doar de tine!!.
    - Maestre,iti dau inapoi oglinda..nu-mi mai este de folos..
    -Asa e , fiul meu-zâmbi multumit maestrul.
    Te-ai gasit pe tine cel adevarat..Dar, ca sa fii pe deplin fericit, ofera din prea plinul tau si celorlalti. Dãruieste fericire din fericirea ta si vei avea insutit.
    -Adevarat,..pot?
    -Invaţã-i pe oameni sã se cunoasca, sã se descopere pe ei insisi, oferindu-le ocaziile, intamplarile prin care sã "afle"ceea ce au uitat: Fericirea sufletului viu...
    Tu esti oglinda celuilalt, iar celalalt ,la rândul lui, oglinda celui de langa el...
    Toti suntem oglinzi al unuia si aceluiasi tot. O viaţã intreaga colindam prin" sala oglinzilor" cautând-o pe cea originarã. In final, rãmân doar doua: tu si Dumnezeu,.iar intre voi Viata..infinita viata"…important este cum stii sã o traiesti..ce aduni in suflet, şi ce laşi in urma ta…
    -Hai , acum la lucru..ca avem treabã!
    Se despãrţirã... doi intelepţi, pentru a trai in lume…TU, si imaginea ta in “oglinda”…”
    ............................
    - Va continua-
    29 octombrie 2010, 09:38

    RăspundețiȘtergere
  4. - Continuare-..
    ...........................
    Din aceasta “povestioara” avem multe de invatat…dar ce e mai important, este faptul cã aici regãsesc un OM si un ARTIST care se priveste zilnic in “oglindã”…şi este multumit de ceea ce vede acolo..pentru ca da, ASA ESTE…se poate uita oricând in “oglinda” fãrã vreo teamã, fãrã a-i fi ruşine de ceea ce vede…Prin asta el ne d o lectie de viaţã tuturor..ne arata ca frumusetea sufletului este mult mai importanta decat frumusetea chipului…
    De aceea iti spun si acum, dragul meu Artist…daca te decizi sa privesti mai profund, ai avea de umblat ce-i drept în tine, dacă te-ai decide să te răscoleşti…Căci tu ai un PALAT înlăuntru tau. Sufletul tău e un mare PALAT de cleştar. Ai multe încăperi înalte, toate decorate somptuos, cu ambianţă exclusivistă. Lipsesc însă din acest PALAT ura si dusmania, invidia si fãţãrnicia, slugile şi vagabonzii…
    Ai un castel minunat, l-ai primit cadou odată cu prima suflare. De-a lungul timpului l-ai decorat, i-ai dat culoare şi mister, forfotă şi viaţă….
    Obişnuiesti să dedici o cameră pentru fiecare persoană care îţi călca pragul.
    Pe unii i-a asezat in camera inimii, unde pastrezi toate darurile de pret pe care ti le-a dat viata, pe alţii i-ai pus intr-o incapere dosita, cu toate ca stii prea bine ca nu merita sa stea nici acolo…dar i-ai pastrat…asa ca o dovada a generozitatii tale... Apoi, e adevărat şi că unii din incaperea inimii nu au meritat să se bucure de truda ta, şi-au eliberat locul, voluntar sau nu, lăsând loc altor nou-veniţi….
    Şi totuşi ..ai camere libere… Multe, sigilate, de nedeschis. S-a pus praful peste ele. Şi sunt atât de frumoase…
    Stai! Opreşte-te aici, camera asta… Cumva în încăperea asta este comoara sufletului tau? ?? Persoanele dragi , dar care te-au parasit prea devreme, fara ca ele sa vrea...te-au parasit pentru a pleca intr-o alta lume, o lume mai buna si mai frumoasa…dar nu te-au uitat..iar tu le tii in aceasta incapere a sufletului tau nemarginit…o incapre in care te intorci ori de cate ori te simti epuizat si trist, ori de cate ori te simti dezamagit sau singur …ei iti dau linistea de care ai nevoie, ei te incurajeaza sa mergi mai departe de dragul lor ..si a celor care te asteapta in incaperea inimii…AI O COMOARA IN SUFLET…Acest PALAT este bogatia ta…o bogatie la care multi oameni ar trebui sa „râvneascã”..dar nu le pasa..Si asta ii fac „şterşi” atunci cand se privesc in „oglinda”…si atunci isi pun intrebarea : „De ce??”..dar nu vor gasi niciodata raspunsul atata timp cat vor merge in intuneric…
    Si dragul nostru Paul, ce ne bucura cel mai mult este faptul ca noi, „Familia ta” de pe Fuego’S Blog, locuim in „incaperea inimii”…si ne vom pastra cu mandrie acest loc, pânã când , fãrã voia noastrã, va trebui sã pãşim in alta camera…dar nu te vom pãrãsi….nu vom pãrãsi NICIODATA acest PALAT DE CLESTAR…si când vei privi in „oglinda” sigur ne vei vedea si pe noi…
    29 octombrie 2010, 09:40

    RăspundețiȘtergere
  5. Paul Surugiu – Fuego, astăzi, ţi-ai deschis din nou sufletul către noi şi ai facut-o cu o căldură care ne-a învăluit din prima clipă, invitându-ne să intrăm în tine, în interiorul tău, în inima ta, în viaţa ta şi în casa ta.
    Trebuie să recunosc că, Fuego, m-a surprins!! Acest gest, prin care acest om ne-a invitat să-l pătrundem, azi, parcă mai mult, m-a copleşit. Astăzi, am avut senzaţia că ne-ai permis să ne apropiem mai mult de tine şi ne-ai lăsat să intrăm în sufletul tău pe o poartă pe care, chiar tu, ne-ai deschis-o. Mulţumim, Fuego!!! Admirabil gest … un gest care va fi, veşnic, preţuit de noi. Vom păstra în inima noastră aceste imagini care ne-au oferit comoara ta de suflet, în toată frumuseţea ei.
    Te-am simţit primitor, cald, plăcut, bun .. vocea ta caldă ne-a invitat să intrăm şi am făcut-o, fără să şovăim. Şi în tine .. pe tine te-am găsit şi te-am descoperit, din nou, aşa cum te ştiam …frumos .. mai frumos… şi atât de frumos .. în toate.
    Mai mult decât atât, consider că Fuego, cu acestă ocazie, a dorit să aducă un omagiu publicului său, admiratorilor, fanilor si prietenilor dragi. El a simţit nevoia să adreseze un mulţumesc, personal, tuturor oamenilor care au fost alături de el pe parcursul carierei sale artistice. Nu este prima oară când o face, dar ..., astăzi a fost altfel ... altceva .. Eu aşa am simţit şi trebuia să v-o spun tuturor, cu mare bucurie în suflet.
    Eu vreau să-i mulţumesc acestui artist pentru cuvintele exprimate la adresa prietenei noastre de suflet, Raluca Elena, şi a blogului. De această dată, el işi declară aprecierea pentru unele reprezentante şi o face într-un mod special, cu gratitudine, pronunţând chiar numele unora dintre noi. Un alt gest, pe care nu pot să nu-l apreciez, neaşteptat pentru mine, şi să nu remarc, cu mare bucurie şi totodată cu mare respect, frumuseţea sufletească a acestui mare artist. Da ...un om special şi frumos ... care iubeşte frumosul .. Felicitări, Fuego!! El păstrează în casa lui, în acest sanctuar de linişte şi amintiri, dar mai ales în sufletul lui, aceste daruri/ofrande pe care oamenii i le dăruiesc cu atâta drag şi cu atâta dragoste. Lucruri sau poate chiar cuvinte .. care .. acolo .. îţi vorbesc despre noi şi îţi amintesc, de fiecare dată, că noi suntem şi vom fi mereu alături de tine. Prin alegerea ta, noi trăim, în fiecare clipă, acolo, lângă tine. Mulţumim, Fuego!
    Eu asta cred că ai dorit să ne spui că .. da ... ne mulţumeşti, ne respecţi şi ne apreciezi ...şi pentru asta .. eu îţi mulţumesc. Din nou îţi mulţumesc!! Eu pentru ceea ce eşti, pentru ceea faci şi pentru ceea ce creezi îţi mulţumesc mereu. Chiar nu mă aşteptam să găsim o parte din noi .. acolo .. alături de premiile şi distincţiile primite, de-a lungul anilor, pentru meritele tale.
    Credinţa în tine şi în muzica ta ne oferă un viitor mai frumos şi mai bun. Tu ne îndemni, prin fiecare cuvânt şi prin fiecare vers, să le depăşim pe toate şi să mergem mai departe şi o facem. Şi pentru asta, îţi mulţumesc!
    Acest om îmi bucură gândurile ...
    Zilele trec, chiar dacă nu te vedem des ... dar să ştii că noi te aşteptăm .. aici .. acasă. Gândurile către tine .. ne unesc şi ne apropie mai mult.
    13 noiembrie 2010, 21:56

    RăspundețiȘtergere
  6. Am sa incep acest mesaj printr-un sincer “MULTUMESC!”, multumesc, PAUL, din toata inima pentru aceasta emisiune minunata, plina de emotii.
    Nu e deloc usor sa gasesti cele mai potrivite cuvinte care sa iti exprime starea sufleteasca pe care doresti sa o transmiti unui om cu un suflet atat de minunat si de sensibil precum este al tau, draga Paul, si mai ales cand iti ofera o asa emisiune de suflet. O emisiune pe care nu am sa o uit niciodata, care va fi mereu in inima mea.
    Te felicit din inima pentru succesul binemeritat. Succes, pe care l-ai castigat prin multa munca si cu mult efort. Dumnezeu ti-a dat harul muzicii si poeziei pentru a vindeca sufletele ranite ale celor ce te asculta cu mult drag.
    Tu ai un suflet nobil, cum putini oameni il mai au in aceasta lume “nebuna”, plina de rautate si invidie.
    Prin aceasta emisiune, virtual, am reusit sa intram si noi in casa ta si, mai ales, in biroul tau. O casa primitoare, calduroasa si binecuvantata de Dumnezeu.
    Multumesc, Paul, pentru ca existi in vietile noastre!
    14 noiembrie 2010, 16:27

    RăspundețiȘtergere
  7. M-am tot gandit la ceea ce am simtit urmarind aceasta emisiune, cu gandul de a posta cateva randuri despre ea, dar, cel mai pregnant sentiment care mi-a ramas a fost acela ca as vrea neaparat sa o am acasa, sa o pot urmari oricand sufletul imi este pustiu sau pur si simplu trist. A fost intr-adevar, dupa cum spuneau toate fetele, THE BEST!
    Poate si pentru ca Paul a ales oarecum sa ne faca sa simtim cat de mult ii suntem alaturi si ca gesturile si sentimentele noastre pentru el nu sunt in zadar. Iti multumesc, draga Paul, si te sarut cu drag!

    Toate imaginile si melodiile au fost montate perfect, iar pentru asta sunt sigura ca este si meritul Valentinei, careia ii multumesc din suflet si pentru ca a ales sa faca aceasta emisiune “In oglinda”.
    Am simtit ca intr-adevar fac parte din marea familie FUEGO, asa cum Paul spune mereu, si mi-as dori ca acest sentiment sa ma insoteasca pana la ultima statie, in Gara Centrala.
    Cuvintele pline de dragoste, de caldura, pe care Paul le-a transmis publicului sau prin intermediul acestei emisiuni, te tulbura, in sensul bun al cuvantului, si te fac sa vezi ca viata este frumoasa, grea, dar frumoasa... Si ca toate sacrificiile pe care trebuie sa le facem sunt mici atunci cand privesti in urma si vezi ca datorita lor ai realizat lucruri mari.
    Nu m-am asteptat niciodata ca Fuego sa se dezvaluie atat de... profund, sa ne impartaseasca viata sa, prietenii sai, obiceiurile sale... Iar pentru toate astea nu pot sa iti fiu decat recunoscatoare.
    Sa stii insa ca aprecierea noastra va fi vesnica, chiar daca nu vei pomeni de noi mereu, pentru ca asta este rolul fanului... sa te iubeasca asa cum esti, fara a avea pretentia de a primi in schimb mai mult decat muzica ta, prezenta in spectacole si emisiuni si sentimentul ca acolo, undeva, in sufletul tau, suntem si noi.
    Aceasta emisiunea mi-a dat senzatia ca a fost ca un cadou de Sarbatori pentru toti fanii, asta inainte de marele cadou - Turneul “Se-ntorc colindele acasa”.
    Paul, iti multumesc ca te gandesti la noi. Iti doresc multa sanatate, sa duci toate proiectele acestui sfarsit de an pana la capat si sa ne vedem cu bine la colindat.
    Multumesc inca o data si Ralucai, pentru ca meritul acestei apropieri de Fuego ii apartine. Fara initiativa ei de a crea Blogul si Forumul, nu am fi ajuns niciodata la acest nivel de caldura sufleteasca poate, si nici la a face parte dintr-o frumoasa familie, precum Familia Fuego. Te iubesc, Ralu; tine-o tot asa!!!
    30 octombrie 2010, 23:47

    RăspundețiȘtergere
  8. Mirela (Ploiesti)2 ianuarie 2013, 04:29

    Paul, in fiecare sambata astept cu foarte mare nerabdare emisiunile tale. A fost o editie pe care noi, fanii tai, nu o s-o uitam niciodata, o sa ne ramana in suflet pentru totdeauna. Sunt foarte fericita ca ne-ai primit in casa ta si in care am fost intampinati cu foarte multa caldura.
    Iti multumesc pentru cuvintele frumoase pe care le-ai spus despre noi: familia ta de pe blog. Te iubim mult de tot, vom fi mereu alaturi de tine si nu o sa te dezamagim niciodata! Vei exista mereu in sufletele si in inimile noastre!
    Paul, iti doresc multa sanatate si putere de munca! Mult succes in toate proiec-tele pe cate ti le-ai propus.
    30 octombrie 2010, 22:38

    RăspundețiȘtergere
  9. DRAGA PAUL,
    La apus,in ruginiu de toamna,
    Esti primavara toamnei si esti vara ei,
    Esti zambetul si razele de soare,
    "Si rade sufletul in tine si inima
    Si-n seara asta,iarasi,toata lumea e a ta !"
    Respii si emani bucurie si fericire prin toti porii,cu cata mandrie vorbesti despre Ardealul unde iti este vatra si casa parinteasca si cat de drag iti este si-mi este dulcele grai ardelenesc.
    Sunt foarte mandra si onorata pentru ca tu,draga Paul,esti artistul meu de suflet,atat de drag inimii mele.
    O editie de exceptie a emisiunii,toate sunt speciale si extraordinare,dar pentru mine, de aceasta data a avut ceva in plus,mai spectaculos,sunteti magnifici.
    Sa-ti dea Dumnezeu,draga Paul,multa sanatate si o viata frumoasa si senina ,asa cum iti este zambetul tau minunat.
    Cu mult drag,respect,pretuire,iubire si admiratie ,acum si pana la sfarsitul timpului.
    11 octombrie 2010, 07:49

    RăspundețiȘtergere
  10. Una din cele mai emotionante emisiuni de pana acum pentru ca eu nu am mai vazut invitati sa planga in platou!Cu prilejul acestei emisiuni am cunoscut o alta Doamna a muzicii populare careia Paul i-a facut o prezentare atat de frumoasa!Iar el ,Paul, a fost de la inceput cald,vesel,pus pe glume,atat de apropiat si cu talentul caracteristic ,cu zambetul lui a incarcat atmosfera de emotie- a cantat cantece oltenesti, a citit din cartea dedicata lui transpunand situatii in viata doamnei Loga si a sfarsit cu cantecul Inima de mama ,inima de tata moment in care s-au descatusat toate simtirile si invitatei i-au dat lacrimile. Sunt sigura ca nimeni din platou si din fata ecranelor nu va uita aceasta emisiune .Pentru talentul tau Paul,pentru ceea ce reusesti sa transmiti celor din fata ta ,pentru sinceritatea si lumina pe care o trimiti in jurul tau .esti UNIC,iar noi fanii tai regretam ca nu sntem in fiecare clipa alaturi de tine sa ne incanti sufletele.Sa fii sanatos si fericit si ocrotit de Dumnezeu ca esti nepretuit!
    17 octombrie 2010, 23:21

    RăspundețiȘtergere
  11. Doamne, Doamne şi iar Doamne, că tare dragă mi-e viaţa ... !!! Acestea au fost primele cuvinte care mi-au venit în minte după ce am văzut emisiunea de sâmbătă, dedicată artiştilor Maria Loga şi Ion Ghitulescu. Şi ... dacă, în fiecare emisiune pe care o face Fuego sau în care este invitat, o voi spune, atunci dragele mele şi dragii mei prieteni, cred că sunteţi de acord cu mine, parcă nu trăim degeaba şi toate, toate capătă un sens ... de aceea eu vreau să trăim aceste bucurii şi aceste momente din plin (”Carpe diem” – proverb latin scris de Horațiu - Trăiește-ți ziua, îndemn de a trăi intens clipa).
    Comentariul meu de astăzi o să fie mai lung, pentru că el are scopul să reunească două ediţii de la Familia Favorit, cea de acum două săptămâni, dedicată artiştilor Sava Negrean Brudaşcu şi Ioan Berci, şi cea de sâmbăta trecută (şi cu părere de rău o spun), dedicată artiştilor Maria Loga şi Ion Ghitulescu.
    Şi când mă gândesc la aceşti oameni şi la mulţi alţi mari artişti ca ei, îmi vin în minte meleagurile în care s-au născut ei, plaiuri în care este impregnată istoria neamului nostru. Şi uite aşa, cu această ocazie, îmi aduc aminte de un Brâncuşi, Iancu de Hunedoara, Matei Corvin, Baba Novac (în amintirea lui, în fața bastionului croitorilor a fost ridicată în 1975 o statuie, operă a sculptorului Virgil Fulicea) şi Mihai Viteazul (să nu uităm că mormântul lui, se află la cca 3 km de Turda, oraşul natal al lui Fuego).
    Să vă duceţi oameni buni să vedeţi Târgu Jiu, acest superb oraş, pentru că acolo vor dăinui pentru eternitate aceste minuni: Coloana Infinitului (monument ridicat întru cinstirea faptelor eroice ale gorjenilor. Este o structura specială care se deosebeşte de coloanele clasice cu soclu şi capitel, întrucat ea nu are nici început şi nici sfârşit), Masa tăcerii (reprezintă masa dinaintea confruntării cu batalia la care urmenu esaza sa participe combatanţii. Timpul este dispus in clepsidrele-scaune care-l masoară. Totul decurge in tacere) şi Poarta sărutului (poarta prin care se face trecerea spre o altă viaţă. Motivul sărutului, prezent pe stâlpii porţii, ar putea fi interpretat şi ca ochii care privesc spre interior), opere create de acest mare om Brâncuşi, unice mărturii, care sunt acolo, în acest loc însemnat. Să ne bucurăm viaţa privind aceste minunăţii, pentru că le avem şi sunt ale noastre, ale românilor!
    Eu îi mulţumesc lui Dumnezeu că am avut şansa să le văd. Întâmplarea a făcut ca bunicul meu să fie, de loc, din această zonă, el nu mai este demult în viaţă, de fapt nici nu prea l-am cunoscut, dar totuşi eu merg acolo des, pentru că în acest oraş trăiesc singurele rude pe care le am din partea mamei, unchii şi verişorii mei, pe care îi iubesc enorm de mult şi îmi sunt foarte dragi.
    Acelaşi îndemn vi-l fac şi pentru Cluj, unul din cele mai impunătoare orașe din Transilvania, important centru economic, politic și cultural, care și-a câștigat recunoașterea europeană. Aveţi, cu siguranţă, ce să vedeţi la Cluj şi amintesc doar câteva dintre ele: Universitatea Babeş-Bolyai, Biserica Sf. Mihail, Grădina Botanică, nenumărate muzee, statuia lui Matei Corvin, Biserica Sf. Petru şi Pavel, Turnul Ţesătorilor, etc.
    O să remarcaţi în acest oraş şi arhitectura specific europeană, stilul gotic, în Biserica Romano-Catolică Sfântul Mihail, dar și în multe case particulare.
    Tocmai de aceea vă îndemnam să vă duceţi să vedeţi aceste oraşe, pentru că acolo veţi descoperi amprenta trecutului, care este cioplită în fiecare piatră şi la fiecare pas, o istorie scrisă cu sânge, muncă şi efort, o istorie nepreţuită, pentru că valoarea ei este inestimabilă.
    19 octombrie 2010, 00:40

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu îi mulţumesc lui Fuego şi Valentinei Herţa că ne dăruiesc asemenea emisiuni, de suflet, realizate atât de bine şi cu atâta dăruire şi dragoste pentru public, din dorinţa de a crea ceva de calitate. Aceste amintiri vor rămâne, cu siguranţă, întipărite în memoria noastră, pentru că le preţuim la adevărata valoare. Şi vă reamintesc ceva, ce spuneam nu de mult, şi astăzi o repet: Această emisiune are ceva de spus romanilor, da .. chiar are ceva de spus şi de aceea eu vă rog, chiar îi rog pe toţi cititorii acestui blog să le urmăriţi, pentru că merită şi pentru că, cu siguranţă, vă vor capta atenţia şi vă vor determina să le apreciaţi aşa cum facem noi, admiratorii fideli ai acestui artist. Foarte frumos, felicitări!
    Apropo de ce ne spunea de curând Fuego la o emisiune de radio, eu sper şi o să trăiesc mereu cu speranţa că noi, cei care avem totuşi o vârstă dar şi aceste noi generaţii, acei tineri care se duc la teatru şi care sunt primii la horă, primii care joacă muzică populară (Doamne, să ne trăiască şi să le mulţumim bunicilor şi părinţilor noştri, care ne-au învăţat să jucăm!), vom ştii să apreciem şi să preţuim aceşti artişti, pentru că da .. Fuego, ai dreptate, ei sunt o emblemă a neamului nostru.
    Pot să vă spun, cu mâna pe inimă, că această întoarcere a emisiunii Familia Favorit, după o absenţă de aproape trei săptămani, m-a bucurat enorm de mult, pentru că da ... chiar mi-era dor, tare dor să-i revăd...
    Nu o să închei înainte să vorbesc despre melodiile interpretate de aceşti artişti, foarte bine alese şi o să enumăr câteva, după preferinţele mele, cu o notă mai personalizată, ca să zic aşa: Somn îmi e şi nu mă culc, Aşteaptă-mă dor că viu, De-ar veni primăvara, Dorul şi cu dragostea, Florile de liliac, Inima de când iubeşte, Hai bade la noi pe seară, De la Jiu până la Olt, etc.
    Ţin neapărat şi în mod special să amintesc, pentru că este foarte important şi le-am remarcat, melodiile interpretate de Fuego şi anume: ”Inimă de mamă, inimă de tată” (pentru cine mă cunoaşte, ştiti deja ce loc ocupă în sufletul meu acest cântec), De la Slatina la Olt (deosebită interpretare), În seara asta toată lumea e a mea, Lasă-mă să pătimesc, De-aş trăi ca bradu-n munte, Limba noastră, Cântaţi cu mine, etc.
    Mulţumesc, Fuego, pentru alegerea acestor piese şi pentru interpretare!!!
    Vă povesteam într-un alt comentariu al meu de importanţa cuvântului şi dacă noi, această superbă şi frumoasă familie reunită pe acest blog şi pe acest forum, suntem cuvântul .. atunci să-l exprimăm cu respect şi mare drag pentru acest special artist, dar şi cu mare, mare responsabilitate ... pentru că acest cuvânt, astăzi, parcă mai mult ca oricând, are un lung ecou în lumea toată, o lume în care românii noştrii, fraţii noştri din lumea asta mare, muncesc pentru un trai mai bun.
    19 octombrie 2010, 00:40

    RăspundețiȘtergere
  13. Oh, Doamne! Paul, alta emisiune si iar mi-ai facut sufletul bucati. Atat ai fost de bun, de sincer, de cald, ca pana la final mi-au dat si mie lacrimile, nu numai doamnei Loga. De-a lungul intregii emisiuni ai ridicat starea emotionala a celor din platou, stare care s-a transmis si prin sticla televizorului. Astfel incat, la sfarsit, aproape toata lumea a plans.
    Si asta, prin talentul tau, prin caldura cu care inconjori pe toti, prin dragostea ta, prin bucuria ta care atrage ca un magnet.
    In seara asta ai fost un magnet, magnetul care a facut sa se invarta tot in jurul sau.
    Ai fost copilul care se joaca serios si profesionist, ai fost inima care a topit gheata din inimile noastre.
    Iti multumesc pentru o minune de emisiune, toata numai emotie, suflet si sensibilitate!
    17 octombrie 2010, 09:47

    RăspundețiȘtergere
  14. Pe doamna Maria Loga, foarte putin o stiam inainte de aceasta emisiune. Imi era cunoscut numele domniei sale, aveam ceva idei vagi despre fizionomia sa si cam atat. Mi-a facut placere sa o... (pot spune) descopar acum ca pe o mare artista, o voce minunata si regret ca nu mi s-a intamplat asta mai demult.
    Dar, cum se spune pe la noi, niciodata nu e prea tarziu.
    Pe dl Ion Ghitulescu il stiu de mai multi ani din aparitiile sale tv si a fost o placere sa-l revad acum, sa-i reascult melodiile deja cunoscute.
    Momentul de final a fost sublim. Intr-adevar sublim.
    „Inima de mama” starneste adevarate furtuni in inimile celor care o asculta. Si sper sa fiti de acord cu mine. Drept dovada ca lacrimile au izvorat de la primele acorduri ale piesei.
    Iar vocea lui Fuego, versurile, melodia in sine... comori nepretuite pentru sufletele noastre.
    18 octombrie 2010, 19:21

    RăspundețiȘtergere
  15. Bineinteles ca in inimile noastre, ale fanilor, toate cuvintele sunt de lauda...nu poate fi altfel..E greu sa ti se pare ceva gresit cand tu vezi totul la superlativ la idolul tau. Emisiunea de sambata a fost, cum as spune eu...un ''film de weekend''...si prin asta a se intelege relaxant, care sa te umple de bine si care te reincarca pentru realitatile lumii ce ne inconjoara. Paul a fost natural, detasat...se vedea ca este in compania celor dragi. Doamna Irina Loghin, merita doar laudele romanilor, pentru ca este si a fost mereu pe prima treapta a elegantei, a rafinamentului, a bunului gust. Am copilarit cu cantecele sale pentru ca aveam o matusa care pe langa faptul ca semana cu Dansa perfect, avea toate casetele si discurile Artistei. La toate petrecerile, si pot sa spun ca erau destul de dese:), se asculta , se juca si se plangea pe melodiile Dnei Irina Loghin. Va iubesc Doamna Irina si va doresc o viata lunga si fericita, si sa ne bucurati auzul inca multi ani inainte.Despre formatia ''Alesis'', numai de bine...Au pornit cu dreptul si,zic eu, au avut si noroc,pentru ca este foarte greu sa te lansezi si sa te ridici atat de repede cum au facut-o ei...Sunteti minunati! Tineti-o tot asa! Alina are o voce superba, care se completeaza bine cu multe voci, ale unor mari artisti.. Paul draga, pe tine te astept cu drag in decembrie, la concertul de colinde, cand sper sa fiu acolo alaturi de prieteni dragi inimii mele...(asta e un apropo la adresa stim noi cui:))) Valentina si tu ai meritul de a realiza o emisiune minunata si mai ales de a pune suflet in tot ceea ce faci. Te sarut cu drag,sa fii sanatoasa, iubita si fericita!
    Dumnezeu sa ne ocroteasca pe toti!
    24 octombrie 2010, 09:53

    RăspundețiȘtergere
  16. Fuego si Irina Loghin... momente de sublima daruire pe altarul muzicii.
    Clipe unice, inegalabile, irepetabile.
    Desi avem impresia ca-i stim de-o viata, ca le cunoastem toate amanuntele colaborarii si prieteniei lor, sa stiti ca nu, nu e asa, pentru ca de fiecare data mai avem ceva nou de aflat, de descoperit.
    Si aceasta editie a „Familiei Favorit” a fost una deosebita, pe care am urmarit-o cu mare drag.
    Alaturi de Irina Loghin, Fuego este in largul sau, se simte in elementul sau. Irina Loghin este, intr-adevar, „mama” care ii da mereu siguranta si liniste copilului aflat langa ea.
    Chiar si dupa atata vreme de la lansarea acestui duet, succesul lor sporeste de la o aparitie la alta. Nu degeaba inca mai au concerte impreuna, nu degeaba mai urmeaza sa lanseze un album impreuna sau pun la cale diverse proiecte comune.
    Alina de la Alesis este o draguta de fiecare data, are o voce superba, care te patrunde pana in maduva oaselor cu timbrul sau. O admir foarte mult.
    Mult succes tuturor si mult spor in toate!
    1 noiembrie 2010, 21:52

    RăspundețiȘtergere
  17. O emisiune asteptata de fiecare data cu mare interes deoarece numai aici putem descoperii sau redescoperi marile valori ale poporului nostru...marile valori care poarta cu cinste si onoare numele de roman..chiar daca unii dintre ei nu mai sunt in tara, sau altii au plecat din pacate prea devreme dintre noi..Dar cei care inca mai sunt printre noi ne onoreaza prin talentul si harul dat de Dumnezeu...asa cum este Marea doamna a cantecului romanesc Irina Loghin...am copilarit cu cantecele ei, am crescut ascultandu-i melodiile, iar astazi, sunt onorata ca realizatorii acestei frumoase emisiuni "Familia Favorit" au readus-o in casele noastre...O prezenta care ne face sa ne simtim mandri ca suntem romani, o persoana pe cat de modesta pe atat de talentata, o voce coborata din cer...de aceea, draga Paul, te rog sa-i oferi cu cea mai mare dragoste si mandrie acel tricolor, sa il pui in piept, pentru ca merita si sunt sigura ca-l va purta cu mandrie...Va fi o seara minunata, o seara ce ne va aduce in case doi mari si iubiti artisti..Irina Loghin si Fuego...sa va dea Dumnezeu tot ce este mai bun...pentru ca meritati din plin!!!
    Cu mult respect si consideratie pentru tot ceea ce ati realizat pana acum si pentru tot ce insemnati pentru noi...va imbratisez cu mult drag.
    22 octombrie 2010, 13:03

    RăspundețiȘtergere
  18. Vă scriu acest comentariu cu emoţii, pentru că m-am gândit mult ... mult la el. Şi m-am gândit mult, pentru că această ediţie de la Familia Favorit, în care invitata de onoare a fost Doamna cântecului popular românesc Irina Loghin, a fost o emisiune de suflet pentru mine.
    O iubesc din tot suflet pe această distinsă şi frumoasă Doamnă, pentru că este ... pentru mine şi sunt convinsă pentru toţi românii o MARE DOAMNĂ.
    Mi-e dragă, pentru că mă regăsesc în ea şi mă simt atât de aproape sufleteşte de Domnia Sa. Nu ştiu de ce! Este o stare de fapt, inexplicabilă! De fiecare dată când o văd parcă descopăr ceva nou, mai deosebit şi mai special. Avem ceva comun ... poate că ea întruchipează pentru mine imaginea ideală, completă, a ceea ce se numeşte cu adevărat artist. O ador pentru atitudine, comportament, imagine şi binenţeles pentru vocea ei atât de caldă. O iubesc enorm pentru că este deosebită, sensibilă, caldă, dulce, prietenoasă, plăcută. Poate şi pentru că aşa aş fi vrut eu să fiu, dacă aş fi îmbrăţişat această carieră.
    Nimic nu este întâmplător! Şi spun asta pentru că nu întâmplător aceşti doi artişti minunaţi s-au întâlnit. Iată că destinul nu a greşit şi a ştiut ce să aleagă pentru aceşti oameni deosebiţi, da ... nimic nu este întâmplător. Şi dacă Dumnezeu a vrut aşa, eu nu pot decăt să-mi bucur sufletul, de fiecare dată, când am ocazia să-i văd împreună.
    Extraordinar! Felicitări Fuego şi D.na Irina Loghin pentru această colaborare benefică pentru ambii, care durează deja de aproape zece ani. O întâlnire a sorţii, care prin acest duet a demostrat lumii ce înseamnă artă şi calitate. Un duet atât de legat, de unit şi de special, care de fiecare dată a fost răsplătit de spectator cu apluze nesfărşite şi a fost încoronat cu nenumărate premii, premii care nu sunt altceva decât mărturia dragostei românilor pentru ei. Bravo, bravo, bravo! Felicitările mele se îndreaptă în mod special spre D.na Irina Loghin pentru că a acceptat atunci această colaborare şi poate, poate ..., că atunci când a făcut-o nici nu şi-a închipuit că acest duet va avea atâta succes .. şi, iată, continuă să aibă. Cu mult respect vă felicit! Stimată Doamnă, mă ridic în picioare în faţa dumneavoastră, mă aplec şi vă aplaud fără întrerupere. Eu asta simt şi trebuia să vi-o spun.
    Şi bine aţi făcut distinsă Doamnă, pentru că Fuego este un artist şi un om special, un artist care, surprinzător pentru mulţi, demonstrează o maturitate şi o înţelepciune prematură pentru varsta lui.
    27 octombrie 2010, 23:50

    RăspundețiȘtergere
  19. Tot o mână a destinului a atins, cu mult noroc, grupul Alesis, prin aceste benefice colaborări cu D.na Irina Loghin, Fuego şi alţii .. Această mare poartă a publicului, s-a deschis pentru ei şi le-a oferit această şansă, pentru că i-a invitat să intre. Mă bucur enorm pentru ei, pentru că dacă aşa a fost să fie, atunci înseamnă că această familie Alesis este deosebită, caldă şi primitoare, dar mai ales demonstrează că, din punct de vedere artistic, ei au ce oferi publicului. O ocazie, poate unică în viaţă, pe care ei au ştiut s-o fructifice şi s-o valorifice cu muzică bună şi de calitate. Felicitări!
    Trebuie, trebuie neapărat să amintesc, cu mare bucurie, că am fost impresionată de melodiile alese de D.na Irina Loghin, de Fuego şi de grupul Alessis şi o să enumăr câteva care m-au impresionat, mai ales pentru tematică, text şi fond muzical: Cântă mamă, căntă; Duru, duru (două dintre preferatele mele); La marginea satului; Mamă ţi-am adus o noră; Frunză-n vânt; Lemn de foc.
    Şi nu vreau să uit să exprim, cu admiraţie, că am remarcat în această ediţie vestimentaţiile gazdelor şi a invitaţilor, parcă special alese, pentru a onora această prezentă a D.nei Irina Loghin, care a fost superbă în acest costum popular, parcă pictat .. Este prima oară când văd acest costum popular şi o felicit pentru această alegere. Şi îl felicit şi pe Fuego pentru acest costum, bine croit, foarte elegant, bună alegere pentru această ocazie.
    Am aşteptat cu mari emoţii această emisiune şi sunt fericită, pentru că senzaţia de plăcere şi încântare m-a însoţit pentru multe zile şi încă mă gândesc la ea zâmbind. Mulţumesc Fuego şi Valentina Herţa!
    Eu vă primesc în casa mea cu drag ... cu mare drag ...
    27 octombrie 2010, 23:50

    RăspundețiȘtergere