~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

joi, 3 iunie 2010

Iunie 2010 - FUEGO la Favorit TV

"Familia Favorit"

In cursul lunii iunie a.c.,
Paul Surugiu - FUEGO
va invita in fata micilor ecrane, in fiecare sambata, incepand cu ora 18.00,
dupa cum urmeaza:

- 5 iunie - "Familia Favorit" (concertul extraordinar "Ce faci asta-seara, tu?", sustinut pe scena Ateneului Popular din Focsani, in luna mai 2010)

- 12 iunie - "Familia Favorit" (editie speciala: Nicolae Botgros si Lidia Bejenaru - partea I)

 - 19 iunie - "Familia Favorit" (editie speciala: Nicolae Botgros si Lidia Bejenaru - partea a II-a)

- 26 iunie - "Familia Favorit" (editie speciala: Mioara Velicu).

6 comentarii:

  1. Frumoasa emisiune, felicitari pentru Paul, dar si pentru doamna Angela Moldovan! E uimitor cum dupa atatia ani poti sa-ti amintesti atatea amanunte din turnee, sa vorbesti atat de frumos despre succesele de pe atunci, despre publicul de atunci.As dori si eu melodia interpretata de Fuego in timpul emisiunii Parisul(daca nu cumva greses), dar mi-a placut la nebunie!

    RăspundețiȘtergere
  2. A fost o emisiune de exceptie. Doamna Angela Moldovan este o Superba, o Doamna, o Diva a timpurilor frumoase pline de respect si educatie. Aceste amintiri sunt de nepretuit. Tu draga Paul, stii sa iti educi publicul, prin cuvintele tale, prin muzica ta, prin invitatii pe care ii ai si care ne poarta prin vorbele lor pe meleaguri rar colindate astazi, pe meleaguri de poezie, de cantec, de poveste. Mi-as dori sa pot lua toate aceste amintiri pe care ni le oferi , sa le pot pastra efectiv undeva intr-o camaruta a sufletului si atunci cand simt nevoia sa le deschid si sa imi hranesc sufletul si fiinta cu ele. Daca e sa ma gandesc la Doamna Angela Moldovan , imi vine in minte imaginea femeii simple, a Smarandei, cea cu bundita si plina de caldura in suflet si tot timpul pregatita sa intretina copilasii cu povestioare simple si pline de talc. Va vom iubi mereu Doamna Angela, si veti ramane in sufletele noastre pe vecie.Cuvintele sunt de prisos uneori, si cred ca asa se intampla si cand este vorba de Fuego.. Sa stii ca iti suntem mereu aproape, Marele nostru ARTIST, iti apreciem muzica, cantul, poezia, si felul de a fi. Cand crezi ca totul se rastoarna, gandeste-te ca noi, fanii tai, iti suntem alaturi si te vom sustine indiferent de situatie. Este ceea ce noi iti putem oferi in schimbul marilor daruri pe care tu ni le oferi . O emisiune superba, cu invitati superbi, cu oameni superbi care o realizeaza. Mult succes inainte si la mii si mii de astfel de bijuterii.Cu drag, Beatrice.

    RăspundețiȘtergere
  3. Doina, Timisoara2 ianuarie 2013, 01:07

    Inca o editie a emisiunii "Familia Favorit" in care, draga Paul, ti-ai aratat respectul si pretuirea pentru cei care au reprezentat, de-a lungul deceniilor, arta, cultura, folclorul romanesc, peste tot in lume, adunand la spectacolele pe care le-au prezentat, "munti intregi de spectatori", dupa cum ne povestea distinsa doamna a cantecului popular Angela Moldovan, omagiata si sarbatorita astazi.
    O stiam doar din cantecele domniei sale si-am descoperit azi, ca este si o povestitoare desavarsita, cu un mare bagaj de amintiri pe care ne-am bucura sa le ascultam, cu un deosebit simt al umorului si-al improvizatiei de moment.
    MI-a bucurat si ne-a bucurat copilaria cu prezenta domniei sale,intr-un film de exceptie "Veronica", film care este cunoscut si foarte indragit si de generatiile actuale.
    Ne-au placut foarte mult si cele melodia in premiera pe care ne-ai daruit-o... "PARIS" - un vals exceptional, plin de romantism, dragoste si nostalgii. Ne surprinzi placut de fiecare data cu ceva nou.
    Si asa dupa cum si tu ai spus, a fost o dupa amiaza plina de dragoste, iubire si pretuire pentru distinsa doamna Angela Moldovan...
    Tot respectul pentru ceea ce faci si toata pretuirea mea...
    30 august 2010, 07:53

    RăspundețiȘtergere
  4. Impresionanta aceasta d-na Angela Moldovan, invitata emisiunii "Familia Favorit", extraordinara artista, impresionanta, cat umor in aceasta minunata fiinta, "atat de mica... atat de mica, incat trebuia bagata in fata ca sa se vada", cum spunea chiar domnia sa, o mica fiinta care confirma expresia: "lucrurile de calitate se gasesc in dozele mici".
    Extraordinara aceasta doamna Angela Moldovan, gasesc absolut potrivit ca sa ma adresez acesteidDoamne cu apelativul impresionant, mi se pare cel mai potrivit, pentru ca m-a uimit aceasta impresionanta voce, impresionanta memorie, impresionanta povestea vietii sale, impresionant felul in care dansa povesteste in frumoase cuvinte iubirea sa pentru acest pamant romanesc si pentru acesti deosebiti oameni care sunt romanii.
    O alta comoara a acestui popor, sa-I multumim Lui Dumnezeu ca o avem in viata si sa-i multumim lui Paul ca ne-a oferit ocazia sa o cunoastem, sa ne apropiem cu drag de aceasta frumoasa fiinta.
    Da... zambetul acestei doamne ne cucereste, efectiv ne-a fermecat, foarte interesant, ma repet, stiu, dar este inevitabil... foarte frumos.
    Starea mea sufleteasca in ultimele zile nu a fost tocmai buna, oamenii fara suflet parca nu se mai opresc sa faca rau, vestile triste parca nu se opresc sa vina, din pacate, dar bine ca exista Paul si "Familia Favorit". Paul si Valentina Herta ne-au oferit o superba emisiune, foarte interesanta si pentru asta trebuie sa le transmit felicitarile mele. Bravo, inca o data felicitari, deosebite momente, m-a impresionat atat de mult aceasta editie, incat am simtit nevoia sa las ca marturie aceste randuri pe blog-ul dedicat lui Paul.
    Am simţit, parca mai acut, nevoia ca aceasta emisiune sa dureze mai mult si mai mult, sunt absolut convinsa ca am fi stat pana dimineata la povesti cu aceasta frumoasa si deosebita doamna... da... impresionant.
    29 august 2010, 12:41

    RăspundețiȘtergere
  5. O emisiune de valoare, precum este moderatorul, asa sunt si invitatii, invitati de inalta clasa... Paul, prin aceasta emisune m-ai facut sa imi reamintesc de filmul copilariei, "Veronica", acolo unde doamna Angela Moldovan era unul dintre cele mai simpatice personaje. Cu toate ca anii au trecut peste dansa, a ramas aceeasi doamna cu zambetul si cu chipul de copil.
    Cine nu a cantat si fredonat macar o data "Mi-am luat bundita noua"?...
    Felicitari pentru aceaste emisiuni si pentru aceste valori ale neamului romanesc, care din pacate sunt uitate.
    Multumim Lui Dumnezeu ca tu esti unul dintre cei care nu i-ai uitat si incerci sa ii readuci pe scena dupa atatia ani. Tu, Paul, ai reusit prin aceasta emisiune, sa aduci in platou oameni de valoare pe care nu i-am mai vazut de foarte multi ani, pe la nici un post de televiziune. Multumesc si sa ai cat mai multi invitati si cat mai multe emisiuni!
    30 august 2010, 14:21

    RăspundețiȘtergere
  6. Paul, ma bucur ca dupa indelungi asteptari, dupa cum bine stim amandoi, ai reusit sa realizezi si aceasta editie special dedicata doamnei Angela Moldovan.
    Nici n-am stiut de ce sa ma bucur mai mult: pentru ca am avut marea bucurie sa o vad si sa o ascult pe aceasta mare artista acolo, in platoul “Familiei Favorit”, sau pentru ca una dintre cele mai arzatoare dorinte ale tale s-a indeplinit?
    Oricum, indiferent cum privim lucrurile, am trait clipe frumoase alaturi de voi si sigur nu ne-am supara daca acestea s-ar mai repeta acum, cat inca nu e prea tarziu.
    01 septembrie 2010, 13.30

    RăspundețiȘtergere