~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

vineri, 2 iulie 2010

Fuego si Jolt Kerestely


"Scrisoare necitita",
"Viata de artist"...
primii pasi ai colaborarii cu Jolt Kerestely

Sambata, 26 iunie, in cadrul emisiunii "Familia Favorit" pe care o realizeaza saptamanal la Favorit TV, Fuego a interpretat o superba melodie in prima auditie, intitulata
"Scrisoare necitita",
scrisa de marele compozitor Jolt Kerestely, pe versurile lui Marian Stere.
Cu acest prilej, Paul a povestit despre momentele de la inceputul drumului sau pe taramul muzicii, cand l-a cunoscut pe Jolt Kerestely...

FUEGO: "Jolt Kerestely a fost primul om de muzica pe care l-am intalnit in cariera mea atunci cand m-am dus cu mama la Bucuresti. Acolo am intrat in prima posta. Pe vremea aceea, la posta era acea carte mare cu numerele de telefon. Si-am cautat in cartea de telefoane si am gasit trei numere si pe al doilea mi-a raspuns maestrul, cel care mai tarziu imi oferea prima piesa in prima auditie si care, mai apoi, ma ducea la maestrul G. Grigoriu, care mi-a lucrat vocea si m-a lansat la Mamaia.
Astazi, dupa atatia ani, am onoarea ca in toamna sa scot un album cu acest mare compozitor al romanilor, care a scris romaneste. A compus niste bijuterii care vor ramane peste timp."


Joi, 1 iulie, la emisiunea "Acces Direct" de la Antena 1, unde a participat alaturi de Irina Loghin, Fuego a interpretat o alta melodie in prima auditie, intitulata "Viata de artist", compusa de Jolt Kerestely, pe versurile minunate ale doamnei Carmen Aldea Vlad, dedicata special memoriei celei care a fost marea Ileana Sararoiu.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu