~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

miercuri, 9 iunie 2010

Interviu cu FUEGO

FUEGO - invitat al
"Caravanei lui Theo"



"Pentru ceea ce sunt eu azi, ar trebui sa multumesc, in mod special, la doua persoane: mama si tatal meu. Ei au facut tot efortul si poate, uneori, n-au avut ce manca la masa, ca sa ma tina pe mine in Bucuresti. A fost foarte greu. Sunt foarte multe momente pe care, uneori, nu vreau sa mi le aduc aminte."
"... Pierzandu-mi tatal, am realizat ce inseamna viata, pentru ca de aproape 14 ani, eu sunt pe drumuri si n-am avut o vacanta. De aproape 14 ani, am stat pe scena, in spectacole, pentru ca asta a fost viata mea: viata mea este muzica. De aproape 14 ani, n-am avut timp de mine, de o familie. Profesia asta nu este usoara.
Din cauza asta am realizat la moartea tatalui meu, ca nu luam nimic cu noi, ca mergem intre patru scanduri si ca ar fi cazul sa ma mai ocup si de mine. Am multe de facut si multe de vazut.
Eu sunt astazi un om implinit. As minti sa spun ca nu.
Si astazi as putea sa ma opresc in orice moment si sa ma apuc sa-mi traiesc viata cu adevarat. N-am facut-o pana acum pentru ca nu am avut timp.
Este important sa va ocupati de voi in primul rand, ca sa va puteti prelungi existenta pe pamant."
"... Daca ar fi sa o iau de la inceput, as face acelasi lucru. Daca Dumnezeu a vrut sa devin artist, cred ca si daca m-as naste a doua sau a treia oara, tot artist as vrea sa fiu, pentru ca m-am invatat cu oamenii."
"... Turneul are succes, pentru ca aduc repertoriul din perioada interbelica, cantece pe care oamenii le asteapta. Se canta fel si fel de muzici, dar muzica asta de odinioara s-a cam uitat. Si eu vin pe scena si aduc publicului aceste cantece, intr-un decor superb, in regia mea.
Ma simt foarte bine in acest spectacol si nu este un spectacol care se joaca doar primavara.
E un spectacol conceput de mine ca sa-l pot juca in fiecare anotimp si vreau sa ma duc cu el in toate orasele din tara, pentru ca ar fi pacat ca lumea sa nu-l vada."
Paul Surugiu - FUEGO

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu