~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

duminică, 27 iunie 2010

25 iunie 2010 - FUEGO in "Curier Show"


LA MULTI ANI, FUEGO!

Paul Surugiu merge la biserica de ziua lui, ca sa se roage pentru sanatatea celor dragi. Indragitul interpret Paul Surugiu, alias Fuego, isi va sarbatori marti onomastica, de sarbatoarea Sfintilor Apostoli Petru si Pavel. Fuego este strans legat de meleagurile argesene, fiind angajat la Teatrul "Al. Davila" Pitesti. De curand a sustinut un spectacol de succes care a adunat sute de fani si a umplut sala pana la refuz. Atunci solistul a interpretat melodii de odinioara, cantate de solisti celebri din perioada interbelica.

- Cum veti sarbatori onomastica?
FUEGO: Nu prea obisnuiesc sa sarbatoresc intr-un mod special aceasta zi, fiindca pana acum cativa ani nimeni nu asocia numele meu cu Sf. Pavel. De cativa ani insa, ma suna multa lume sa ma felicite si eu sun la randul meu o multime de prieteni si cunostinte care poarta acest nume sfant. Sunt onorat ca port numele Apostolului Pavel si ma bucur de acest lucru. In aceasta zi voi merge la orice biserica sa ma rog pentru cei dragi.
- Primiti multe cadouri. Care va sunt cele mai dragi?
FUEGO: Intr-adevar, fanii imi daruiesc multe cadouri, iar pentru mine un cadou drag nu inseamna sa fie si scump. O felicitare intr-un plic inseamna foarte mult si ma bucura. Inseamna dragostea pe care mi-o poarta fanul care mi-o trimite si e onorant pentru mine. Imi plac foarte mult florile si in special cele la ghiveci, fiindca au o durata de viata mai mare. Fanii stiu acest lucru si imi aduc la concerte ghivece cu flori. Am invatat sa le ingrijesc, iar acasa am chiar si o mica sera plina de flori. Florile mele preferate sunt lacramioarele si freziile, fiindca au un miros puternic si foarte frumos.
- Veti canta si pe litoralul romanesc?
FUEGO: Cu siguranta voi canta si pe litoral, dar nu stiu deocamdata cand si unde, fiindca totul se va face in functie de cerintele publicului. In aceste vremuri de criza care se simt si in lumea muzicala, cred ca multi romani nu vor mai merge la mare si probabil ca vom alege si alte locatii unde sa cantam, nu numai pe litoral.
- Ce le pregatiti fanilor argeseni pentru stagiunea urmatoare la Teatrul "Al. Davila"?
FUEGO: In toamna voi prezenta un spectacol nou, dar nu va pot dezvalui mai multe, fiindca vreau sa fie o surpriza pentru spectatori. Le voi aduce multa bucurie in inimi. Sunt legat de acest oras, Pitesti, fiindca am foarte multi prieteni si cele mai frumoase petreceri aici le-am facut.
- Ce le urati fanilor dvs. din Arges?
FUEGO: Sa fie sanatosi, sa aiba o vara racoroasa si sa nu uite sa se plimbe prin Padurea Trivale, care este cea mai frumoasa din Europa din punctul meu de vedere.
- Curier Show va ureaza La Multi Ani!, multa sanatate si putere de munca!
FUEGO: Va multumesc tuturor!

Articol preluat din suplimentul "Curier Show", editat de cotidianul argesean "Curierul zilei"

Un comentariu:

  1. La multi ani Paul!!! Sa-ti dea Dumnezeu sanatate, putere pentru a putea merge mai departe, noroc si numai bucurii.Cu toata dragostea Sanda-Mihaela!

    RăspundețiȘtergere